Show je laatste aankopen #10

Zou kunnen.

Ben na ernstige ziekte blij weer wat op te bouwen op de fiets, auto te kunnen laten staan. Lage weerstand door de behandeling dus goed aankleden. Door broeken van Hema en Zeeman lekte de regen altijd heen bij mij, dus vandaar een cadeautje aan mezelf. Ookal is het voor jullie een hilarisch ding en een joggingbroek of whatever.
Verdrietig dat ik dat toe moet lichten.

90 likes

Ik hoop dat ie je bevalt! Fijn om een cadeautje aan jezelf te kunnen geven toch.

12 likes

Inderdaad jammer dat het belachelijk gemaakt werd. Waarom geen dure regenbroek? Mensen kopen ook regenjassen van 150 euro of meer. Hopelijk werkt deze goed voor je! :relaxed:

16 likes

Ik zou het geen pestgedrag noemen maar het is toch ook wel flauw een opmerking te maken over een dure (waarschijnlijk kwalitatief goede) regenbroek? Ik zie mensen aan nuttelozere dingen bakken met geld uitgeven maar zal mij wat boeien, niet mijn geld.

86 likes

80% van dit topic

32 likes

Bij die horloge schudder vond ik de opmerkingen meer dan terrecht hahah.

6 likes

De wat??

8 likes

Que? De watte?

6 likes

Fijn voor je, dan. Echt. Maar dat weet natuurlijk niemand die niet helderziend is of precies alles van jou heeft bijgehouden, dat zou zich ook moeten kunnen laten begrijpen.

4 likes

Maar ze hoeft toch geen context te geven over waarom ze een dure regenbroek wil kopen? Of dat te verantwoorden?

95 likes

Iemand had een apparaat dat je horloge schudde. Op die manier bleef hij altijd aan ofzoiets dergelijks haha. Weet niet meer precies maar was wel een grappig iets toen.

@TantePollewop

3 likes

maar je hoeft het toch niet toe te lichten? fijn voor je dat je blij bent met die broek boeie maar ik snap gewoon niet hoe 2 reacties (waarvan 1 gif) gelijk pestgedrag is

10 likes

People have gone mad

4 likes

Precies.
En als je iemands achtergrond niet kent is het dus ook niet zo handig om te grappen en grollen over een aankoop die je niet begrijpt. Nu heb ik toch een context gegeven terwijl ik dat niet had gewild om het lachen/gieren/brullen hier te stoppen.

7 likes

Maar het doet er toch helemaal geen hol toe waarom je die broek gekocht heb? Lekker zelf weten, mensen vinden het duur, nouja boeiend. Al koop je hem omdat je het gewoon leuk vindt zonder zwaarwegende redenen. Maar als zaken erg gevoelig liggen zou ik ze niet op een forum plaatsen

34 likes

Ja dan denk ik: doei trut! En forum ik lekker verder.

10 likes

Joh de een koopt een Dyson en de ander een regenbroek. Als jij hier gelukkig van wordt maakt het toch helemaal geen hol uit wat iemand anders daarvan vindt? Draag ‘m met trots!

8 likes

Heb je gelijk in, had t niet moeten plaatsen achteraf gezien.

6 likes

Mensen kopen hier wel belachelijkere dingen voor meer geld😅…

4 likes

Ja dit, ik heb zelf ook items gekocht die zo in het lelijke dure aankopen topic kunnen en ik heb daar helemaal geen goeie reden voor. Maakt het uit wat mensen daarvan vinden, als jij er blij mee bent kan een ander het alsnog te duur en stom vinden toch?
Al koop je hem en fiets je nooit door de regen, jouw geld.

14 likes