Show je laatste aankopen #11

Oh leuk! Jammer dat ik echt geen nieuwe mokken mag haha

3 likes

Pfff in mijn maat zitten deze zo raar. Aan de voorkant veel ruimte over en aan de achterkant hangt mijn hiel een beetje over. Ik vind het echt jammer! Ze zijn mooi en comfy inderdaad!

2 likes

Van Loulou Studio (Wel in de sale!!)

4 likes

Ahh wat jammer! Ik heb zo’n stomme knobbel bij mijn grote teen waardoor deze perfect zitten én je die unit niet ziet als ik ze draag :nerd_face:

6 likes

Dankjewel!! Echt prachtig

1 like

Ik had ook zeker geen nieuwe nodig eerlijk gezegd :stuck_out_tongue:

1 like

Jeans en body van H&M

Rok van Stradivarius

7 likes

Mezelf op een bosje bloemen getrakteerd!

56 likes

er stond in de reviews dat mensen langer dan 1.65 dit niet konden dragen en ik ben 1.64 :smile:

12 likes

Leuk van waar?

6 likes

Ik vind deze echt heel fijn!

11 likes

Gekke vraag, maar kun je hiermee autorijden?

Bandjes blijven goed zitten maar met autorijden echt niet comfortabel.

Ik gebruik ze al jaren op vakantie voor op het strand en als ik niet heel lang ga zwemmen is het ook chill om het water mee in te gaan en kortnte zwemmen, ze gaan niet zomaar af.

7 likes

Bij mij zitten ze goed en bewegen ze niet. Dus ik rijd er mee in de auto. Geenblange stukken oid.

5 likes

Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! LolaLiza-Jumpsuit - khaki med https://www.zalando.nl/lolaliza-jumpsuit-khaki-med-l4u21t045-n11.html

2 likes

Na laatst mijn droom Gucci voorbij te zien glippen maar voor iets goedkopers gegaan.

5 likes

Ik had die in mintgroen, helaas vaste verf op gekomen :cry: misschien dat ik hem opnieuw koop als ze mintgroen nog hebben.

3 likes

57 likes

Gefeliciteerd! De allerbeste

6 likes

Vakvrouw

4 likes