Show je laatste aankopen #11

De discussie wordt voortgezet vanaf Show je laatste aankopen #10 - #5240 door TanteBetje.

Eerdere discussies:

16 likes

Woow @Karl_Lagerfeld echt een klassieker! Memory unlocked


Glossje in de kleur Candy Shimmer.

6 likes

Kastje om mijn magnetron (en andere meuk) naast de nieuwe koelkast te zetten.

12 likes



Ik wil ook gewoon mooi haar :sob:

14 likes

Er was een mega uitverkoop van Søstrene Grene waarbij alle producten 10 SEK (± €0,89) of 5 SEK (± €0,44) kostten.



Strandtassen (heeft ook nog een handig vakje aan de andere kant)


Plantenpot, 3x :grimacing:


Kommetjes


Plantenpot



Schaal (inclusief mijn vieze vingervlekken, sorry)


Vogelvoerhuisje


Broodmandje


Sjaaltje

Bij elkaar was dit zo’n €7,50 :flushed:

P.s.: excuses voor mijn vieze handen/nagels op deze foto’s. Ik heb een bepaalde stof vastgehad die ontzettend heeft afgegeven (zwarte stof, maar gaf blauw af) en ondanks vaak wassen en zelf grondig schuren gaat het heel moeilijk weg.

58 likes

:flushed: Waar?? Die in Triangeln?

2 likes

Ja, in het oude filiaal! Morgen ook nog (edit: stond eerst op de Instagram van Triangeln, maar nu staat er niet meer?), maar ik weet niet of ze dan nog wat hebben (behalve houten kratten, die verkochten ze ook en die waren als enige 20kr). Ik was er eerst rond 10:30 en toen was het mega chaos en toen heb ik dit gekocht. Ik schaamde me voor de hoeveelheid in mijn mandje, maar het was niks ten opzichte van sommige anderen die denk ik een half dorp kunnen inrichten nu :sweat_smile:
Rond 14:30 ben ik nog even terug gegaan omdat ik bedacht had dat die strandtas ook echt iets voor iemand is die zaterdag jarig is en toen heb ik de laatste rode tas gescoord en een hyacintvaas voor mijn schoonmoeder. Verder waren er nog wat theelichtjes, kandelaars, die broodmandjes, wat random ‘troep’ en best veel houten kratjes. Bijna compleet leeggeroofd leek het wel.

5 likes

Ah jammer ik kan er morgen einde middag pas heen maar dan heeft het weinig zin vrees ik. Die tassen zijn inderdaad erg leuk!

1 like


Broek

Bronzer
image

Vind dat mn voicememo kwali toch beter zijn met zo’n draadje

8 likes

Eens mijt

3 likes

Betere voicememos incoming

1 like

Bij nader inzien toch een andere telefoon dan die ik eerst had besteld.


En een doorzichtig hoesje erbij want ik vind deze kleurtjes wel erg mooi. :heart_eyes: (Niet de reden dat ik heb besloten voor een andere te gaan hoor haha)

11 likes

kan dit echt niet naar mezelf verantwoorden :sob: geinfluenced door een anime als volwassene

18 likes

Was het Nana?

4 likes

Nana! Of Paradise Kiss?

7 likes

ja nana! @kaworu

6 likes

Wat is het? :older_woman:

9 likes

de armour ring van vivienne westwood, een ring die om een groot deel van je vinger gaat

7 likes

Waarom is de A serie zo mooi? :heart_eyes:

4 likes