Stardew Valley
Helaas heb ik niks met MTG anders had ik het ook willen hebben haha.
Al verkoopt Hailey Bieber haar stront dan kopen mensen het nog ![]()
Je had toch die ene meid die haar scheten ging verkopen? En ook iets van pussy perfume staat me bij
Ik heb hem ook besteld nav de post.
Ook kapot aangekomen. De tweede die ze stuurde was wel heel gelukkig.
@GirlLikeThis @J00P
Bij mij is 'ie de eerste keer al heel aangekomen
Ben er elke keer ik langsloop superblij mee
(Alleen jammer dat 'ie nu voor €60 online staat ipv de €112 die ik heb betaald lol)
Hij is online niet in je winkelmandje te gooien dus voel je daar niet rouwig om, hij staat bij jou iig in je huis ![]()
Hoe heb jij contact opgenomen? Ik had een bericht via Insta gestuurd, maar nog steeds niets gehoord.
Klachten formulier ingevuld en foto’s bijgevoegd via de website.
En na een week heb ik gebeld want geen reactie. Ze gaven aan dat door vakantie e.d. dit was blijven liggen. Maar daarna had ik binnen een paar dagen een nieuwe.
hey ik was daar toen ![]()
Er waren online geen spiegels meer beschikbaar, maar kon hem nog ruilen bij een winkel in de buurt. Yes! Toch gelukt! ![]()
geurolietjes en extracten ![]()
de tonka, koffie, en cacao wil ik mengen met mn sheaboter/cacaoboter/rozenbottelolie mix als (avond) bodybutter. de den, ceder, kamille, orris, eikenmos dingen wil ik parfumiets van maken zodat ik naar een bloemige of bossige boself kan ruiken.
de extra tonka en koffie, en die 2 met die gekke namen (zijn (synthetische) musksoorten), zijn cadeau voor een vriendin samen met groene thee olie en jasmijn olie die ik eerder kocht, een oliebrandertje, en een parfummaak setje (parfumrollers, een klein mengbekertje, roerstaafje)
Leuk zeg! Waar bestel je dit?
de kruiderie! en als je nog ergens een vvvbon hebt rondslingeren kan je die ook gebruiken daar