Ik had met Pasen bedacht dat ik voor volgend jaar cute eierdopjes wilde, en ineens kwam ik deze tegen en kon ze (8 maanden voor Pasen
) niet weerstaan.
Ik zoek ook nog de zwaantjes, maar die zijn overal uitverkocht ![]()
Zwaantjes

Ik had met Pasen bedacht dat ik voor volgend jaar cute eierdopjes wilde, en ineens kwam ik deze tegen en kon ze (8 maanden voor Pasen
) niet weerstaan.
Ik zoek ook nog de zwaantjes, maar die zijn overal uitverkocht ![]()

Als je ze een rood strikje om doet kun je ze ook met kerst gebruiken!
Merk dat m’n huid wat andere producten nodig heeft nu ik ouder word, dus dit eens testen. Mis wel mijn rondje beautyblogs van vroeger om te bepalen wat ik ga kopen ![]()

Ik vind sproetonline hiervoor fijn! Zij heeft een beetje de benadering hoe serena ook schreef over skincare en volgens mij puur informatief en geen #spon of #ad taferelen (of ik ben heel naïef en hier in getrapt haha)
Oh thanks, dat ziet er inderdaad handig uit! Gebruik nu vaak de blogs van Jetske Ultee maar die zijn toch wel flink verouderd.
Glitters en lijm om mn krukken en lelijke robotschoen gezelliger te maken
Nog een paar enige dingen voor de feestcommissie komende weken
Heel benieuwd hoe je dit voor een borduurproject gaat gebruiken!
Uiteindelijk wordt het een vanitas landschap. Dus denk aan dat boek, maar dan met een schedel en vlinders:
Maar ik ‘moet’ ook al een groot project maken voor de overloop in de gang bij mijn ouders. Dus het wordt afwisselen tussen die twee.
Ja maar waar dan? Ik wil ook!!
Er staat een link in de bril
Lucky you. Denk niet meer dat ik optijd aan een bril kom. Mehhh
Ik heb mijne bij een opticien in de buurt gescoord (gisteren nog bijgekocht voor wat anderen) en die leek nog te hebben. 2 euro per stuk bij Akkerman op de Meent in Rotterdam.
Oooh daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Ik ga morgen even langs als het lukt
@HermandeSchermman dit plaatje is gewoon een random van google. Ben naar de opticien in het dorp gegaan ![]()