Show je laatste aankopen #11

Ik heb mijn oog al een tijdje op die groene jurk en nu 50% korting. Ik vind hem prachtig op de foto maar ik hoop zo zo zo dat hij me staat.

34 likes

Airpods Pro 2! Ik denk dat ik zo gelukkig ga worden van noise cancelling :dancer:t2:

23 likes

Doe ik! Ik heb ook even paar dagen getwijfeld omdat ik niet iemand ben die elke dag de hele dag muziek in heeft. Maar denk dat de NC heel fijn gaat zijn in de sportschool en op werk. En de muziek schijnt echt veel beter te zijn dan bij de normale airpods dus toen ben ik toch maar overstag gegaan haha.

1 like

Ik ben echt fan van deze @Luzarl, noise canceling is echt fijn!

5 likes

30 likes

Ik zou ze persoonlijk niet weer kopen, vind de kwaliteit echt snel achteruit gaan. En ze zijn al een keer kosteloos vervangen bij mij.

2 likes

Op aanraden van forummers vorig jaar. Weer wat ondergoed bijgekocht van Tezenis.
Vooral brazilian met kant, vind die het aller fijnste.

4 likes

26 likes

Omg die sokken! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ja ik was ook meteen verliefd! Zijn van Even&Odd via zalando gekocht.

6 likes

10 likes

Oude trui weer gestolen?

14 likes

Hahahah fuck helemaal vergeten dat :joy: maar nee die heb ik volgens mij verkocht op vinted

3 likes

Omdat de accessoires minstens zo belangrijk zijn als het spel (Magic the Gathering) zelf:

Inner sleeves met holo sterretjes voor mijn aankomende nieuwe deck, omdat er oa kaarten van een Hatsune Miku set in komen

En een playmat, binder en outer sleeves van dezelfde limited edition art omdat ik er verliefd op ben

21 likes

Ohhhh, die sleeves :heart_eyes:

3 likes

Love it!!!

3 likes

Een verjaardagscadeautje voor mijn vriend (deze wil hij graag).

En ook voor mezelf maar een luchtje.

9 likes

Nog ter aanvulling op mijn shopsessie, deze blouse van linnen. Mijn favoriete kleur :heart_eyes:

34 likes

Polo (met dank aam @George, geloof ik):

Badpak (Oysho):

14 likes

Espadrilles ysl

Coca-Cola red

19 likes