Ik heb nog nooit eerder deelgenomen aan een discussie over (koop)huizen! Spannend. Waar kan ik me inlezen in de voorgaande discussies zodat ik precies weet wat ik moet zeggen straks?
We gaan die discussie in ieder geval niet hier voortzetten. Dan ga je maar naar het huizentopic.
Ik vind de aankoop van een dakkappel in dit topic ook wel… bijzonder (maar dat vind ik ook van geboekte vakanties en concerttickets)
Beetje een manier om op te scheppen voelt het soms
Hier erger ik me al zolang aan.
Nou ja, vind je dat ook als iemand een tas van €1000 post of een trui van €300?
Mij maakt het geen bal uit verder, maar kleding en schoenen en make-up kunnen ook taffesduur zijn.
Je mag hier op het forum geen eigen huis hebben , dat is echt not done
Ja, jij hebt de boodschap goed begrepen!
Minder omdat dat ook echt materiele aankopen zijn. Vind dit topic niet perse voor vakantieaankopen, concerten of weet ik veel, kan je ook in die topics die daarvoor zijn posten. Maar goed, moet je zelf weten
Dan kan je kleding en make-up ook in het Mode topic posten
Nogmaals; mij maakt het allemaal geen zak uit.
Ik vind dit echt weer zeiken om het zeiken
Whyyyyyyyy? Alsof je aankopen aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen voor je hier mag komen posten. Als dakkapellen in klustopic moeten, kleren, schoenen in modetopic wat blijft er hier dan over?
Slingers en vlaggetjes.
Ligt aan het feestje. Anders gaat het naar de kinderaankopen topic
Ik zeg toch moet je zelf weten? Had het trouwens niet over mode en andere materiële dingen
Kak
Haha gaat hij dan zijn duikbril dragen als vervanging van zijn bril?