Show je laatste aankopen #11

C&A

15 likes

Oorbel van tits

11 likes

18 likes

Aangezien mijn oude wandelschoenen een tocht door bijna kniediep water niet zo goed hebben overleefd :sweat_smile:

14 likes

& Other Stories

46 likes

Prachtig!

7 likes

Ik vind kleding vaak in het echt erg tegenvallen. Maar deze blouse was in het echt gewoon perfectie. :heart_eyes:

8 likes

Is het dunne of wat stevigere stof?

2 likes

Wel duidelijk een blouse voor het najaar qua dikte. Hij voelt stevig aan, maar valt sierlijk, wel behoorlijk oversized. Als je dat niet wilt, is een maat kleiner ook prima.

4 likes

Hoe lang valt ie bij je?

2 likes

Ik heb een behoorlijk afwijkend bovenlichaam dus mij moet je niet als uitgangspunt nemen. :stuck_out_tongue:

5 likes

Heel fijn voor de overgang van zomer naar herfst :fallen_leaf: van My Jewellery

13 likes

Welke overgang? :rofl:

28 likes

Mascha, is that you? :disguised_face:

2 likes

Hell no, wat een belediging :cry:

2 likes

Haha nee, omdat zij voor elke aankoop een excuse heeft.

Sorry!!

3 likes

Plus twee extra flessen

Net binnen en nu al een topaankoop. Van Sodataste, apparaat is gemaakt van restproducten van houtproductie en de CO2 is ook duurzamer geproduceerd (zeggen ze iig toch)

10 likes

De naam doet anders vermoeden maar het ziet eruit als handzeep

2 likes

Hahaha, het is een soort sodastream, alleen dan dus een ander merk. Om bruiswater mee te maken :smile: Ik drink/dronk veel te veel cola en probeer dat te minderen, dus ben overgestapt op water met bubbels (en soms wat siroop), maar was dat heen en weer gesleep met die flessen helemaal zat (vol is zwaar, leeg is irritant want je moet in de rij voor statiegeld enzo), dus dit leek me wel een mooie oplossing.

4 likes

8 likes