Barbie?!?! Je bent toch geen klein kind?!
Hahaha omg
Ik weet opeens wat ik voor mn verjaardag ga vragen .
Jij mag dit
&Other Stories, lopen super lekker
Een nagelserum dat meer kost dan mijn gezichtsverzorgingsproducten
(ik heb er 25 euro voor betaald en zie nu dat hij online op de Italiaanse Douglas 20 euro is grrr)
Ik ben heeeel benieuwd naar je ervaring! Mocht je willen zou ik wel een review willen lezen als je hem gebruikt hebt
Natuurlijk! Mijn nagels zijn onwijs verneukt/veel te dun gevijld, dus ik vrees dat er sowieso niet veel aan te doen valt behalve laten uitgroeien, maar ik plaats sowieso een review in het Nageltopic als het zover is, ik tag je dan.
Hier precies hetzelfde probleem met mijn nagels super fijn, thanks! Ik hoop voor je dat het helpt!
De kleur is ontzettend buiten m’n comfortzone en een broek die geen jeans is ook, maar wil het wel eens proberen.
Van Guts and gutso
Zwart is buiten je comfort zone? De eerste broek lijkt mij een hele goede basis broek
De kleur van de trui lijkt me. Het andere gedeelte van de zin gaat denk ik over de broek.
Via vinted
HK living
Ikea
Bonte koe pistache kunefe reep voor een idioot bedrag

Voor vrienden die een huis buiten de ring hebben gekocht

Hoe heb je die reep gekocht?
Ik heb me meermaals op de mailinglijst ingeschreven, maar nooit een mail gehad dat ie weer op voorraad is.
Er komt sinds afgelopen zondag t/m morgen elke dag om 12:00 een lading online via de webshop. Het is wel lekker hoor maar echt een kleine reep en 2 stuks + verzending was 30,65 euro De vinted acne studios trui was goedkoper
vind t ook hilarisch dat deze zaak in mijn stad de vestiging zou sluiten
tot dit een hit werd hele zaak gered
Haha ja de kleur van de trui en de bovenste broek die geen jeans is
Bij de Notenshop 4,49 voor 100 gram. Vond deze lekker, kan hem niet vergelijken met die van de Bonte Koe.
Koekoek
Thanks!! Heb meteen besteld. Op de foto zag ie er goed uit. Ben benieuwd!