Show je laatste aankopen #11

Kaarten voor Kor Hoebe

En wat is dat voor onzin met theater plaatsen? Als er 3 plekken beschikbaar zijn dat je er geen twee kunt kopen? Dus nu 3 kaarten gekocht voor twee personen.

15 likes

Ahh zo leuk! Ik ga in januari naar een voorstelling van hem, ben benieuwd!

2 likes

Omdat ze anders te veel lege stoelen hebben die onverkocht blijven? Ik deel je ergernis overigens wel :sweat_smile: vorige week ook tickets besteld voor een theater voorstelling en daardoor minder goede zitplaatsen kunnen aanklikken.

2 likes

Huh, wat moet je met die derde?

3 likes

Dan moet je de kassa zelf bellen en kunnen ze dat wel regelen. Zou morgen alsnog even bellen en vragen om je te helpen. Had ik laatst ook, is een ding in het systeem die wil dat er geen losse plekken overblijven, dat iedereen netjes aansluit. Maar bij de laatste kaarten krijg je dan dit soort gekke dingen.

2 likes

Daar zet ik mijn tas!

18 likes

Wat raar!

Wel heel leuk in het vooruitzicht. Ik ben laatst geweest en ik vond het het leukste wat ik in jaren qua cabaret heb gezien :smiley:

1 like

Ik had nog nooit van deze gast gehoord dus ik ging hem even opzoeken en nu wil ik erheen

4 likes

Volgens mij moet je alleen niet vooraan gaan zitten toch? Als je niet voor lul gezet wil worden :rofl:

7 likes

Nou ze heeft nog een plek over!

11 likes

13 likes

Vooraan is wel gevaarlijk, maar eigenlijk helemaal niemand is veilig :sweat_smile:

5 likes

Trui van Isabel Marant via Vinted. Ik hoop dat ‘ie niet tot mijn knieën valt :sweat_smile:

En dit minirokje van AllSaints, ook via Vinted

14 likes

Nou zo te zien valt dat wel mee toch, vind m er vrij kort uitzien

5 likes

:salt:

4 likes

10 likes

Ik heb 8 weken lang een no buy gehad en niks fysieks gekocht (behalve eten) en dit is mijn eerste aankoop weer. Zo benieuwd wanneer deze binnenkomt! Wil van al mijn vakanties de afgelopen twee jaar en komende jaren gewoon fysieke fotoboeken hebben.

35 likes

Ik ben ook geweest en zelfs de mensen helemaal achteraan waren niet veilig haha.

3 likes

Samsoe en Samsoe, heel donkerblauw en hij is heerlijk zacht, want heeft een beetje een vachtje erover heen.

Had vorige week nog een soortgelijke jas van Selected Femme hier gepost, maar die is geretourneerd toen ik deze zag. (deze is net wat dikker en warmer) :sweat_smile:

11 likes

hz geen renesmee shirt? valt me tegen van je

4 likes