Nou ze heeft nog een plek over!
Vooraan is wel gevaarlijk, maar eigenlijk helemaal niemand is veilig
Trui van Isabel Marant via Vinted. Ik hoop dat ‘ie niet tot mijn knieën valt
En dit minirokje van AllSaints, ook via Vinted
Nou zo te zien valt dat wel mee toch, vind m er vrij kort uitzien
Ik heb 8 weken lang een no buy gehad en niks fysieks gekocht (behalve eten) en dit is mijn eerste aankoop weer. Zo benieuwd wanneer deze binnenkomt! Wil van al mijn vakanties de afgelopen twee jaar en komende jaren gewoon fysieke fotoboeken hebben.
Ik ben ook geweest en zelfs de mensen helemaal achteraan waren niet veilig haha.
Samsoe en Samsoe, heel donkerblauw en hij is heerlijk zacht, want heeft een beetje een vachtje erover heen.
Had vorige week nog een soortgelijke jas van Selected Femme hier gepost, maar die is geretourneerd toen ik deze zag. (deze is net wat dikker en warmer)
hz geen renesmee shirt? valt me tegen van je
Nieuwe poging tot zwarte laarzen waar mijn voetbal kuiten wel in passen maar er stond bij 42 cm dus dat zou moeten lukken. Van Nak-d (verbaasde me dat ze daar veel wijdere modellen hebben dus tip hier voor degenen die er ook altijd moeite mee hebben).
Bestaat niet
Anders had ik die gekocht
gemiste marketingkans
Daar ben ik inderdaad ook naar opzoek, wil je laten weten hoe ze bevallen als je ze hebt?
Haha ja bij Kor maakt het allemaal niks uit
Jaa probeer ik te onthouden haha. Als ik het vergeet moet je maar nog een keer een bericht sturen!