Oooh ja dat is wel een goede tip! Ik spaar zelf geen koopzegels, maar dat geld heb je dan al uitgegeven, dus dan voel je het minder op je bankrekening
Ik gebruik hem al een jaar en ben nog steeds zeer tevreden!
Ik ken dit merk niet, zijn het echte warme (en waterdichte) jassen? Ik zoek een nieuwe winterjas en vind deze heel tof!
Ik heb ook een Khujo jas en die is wel lekker warm, maar niet waterdicht helaas.
Wat zonde, ik vond dat echt een vereiste voor zo een jas. Heb nu nog die van Uniqlo, maar dat laagje begint bij mij wel weg te gaan. Twijfel of ik dat niet gewoon opnieuw kan laten aanbrengen bij Bever ofzo of ruikt je jas dan ineens heel chemisch?
Heb vorig jaar een jas bij bever laten wassen en weer laten impregneren. Jas weer zo goed als nieuw en geen geur.
Ik heb eerder een Khujo jas gehad en deze was waterproof maar niet waterdicht. Als in; bij een enorme bui van een half uur op de fiets wordt je wel een beetje ‘ vochtig’ of ja, ik kan even geen ander woord bedenken. Maar ik impregneer mijn jassen inderdaad altijd 2 keer per najaarsseizoen. Dat werkt voor mij voldoende. Ik vind ze vooral echt heerlijk warm .
Je kan bij de bever ook speciaal wasmiddel kopen waarmee je het zelf kan doen, eerst een wasje met speciaal wasmiddel en daarna een wasje met inpregneerspul. Werkt ook goed! Ze kunnen je daar ook goed adviseren of je jas daarvoor geschikt is
Ik heb dezelfde ervaring @Bunnyslippers! Mijn jas is weer lekker schoon en waterdicht. Eén vlekje is er niet uit gekomen, de medewerker zei dat dat kwam doordat ze mild wasmiddel gebruiken. Goed voor de jas, maar dan gaan dus niet alle vlekken eruit.
Ik heb het vorige week hiermee gedaan!
Een wat?
Dit bijvoorbeeld
Verheven borduren ofwel stumpwork
Ik had altijd een hekel aan slaapzakjassen maar ik ben om hoor capuchon op en gaan deze winter.
x2 Heattech longsleeve
Heattech joggingbroek (zwart)
x2 Heattech sokken
Allemaal Uniqlo. Zo kom ik de winter wel weer door. Die longsleeve heb ik er al een van, die is echt heel fijn onder truien als het koud is
Oké ik ben om, na maaaaanden twijfelen is dit wel echt een goeie deal. Besteld!