Show je laatste aankopen #11

Ik ook nieuwe hardloopschoenen omdat de mijne wel aan vervanging toe waren! Zitten heel lekker maar ik vond het wel echt jammer dat ze alleen zwart hadden :frowning: was altijd van doe maar zwart dat valt niet zo op maar ik had de lelijke maar vrolijke gekleurde hardloopschoenen helemaal omarmd en keek echt uit naar een gezellig nieuw paar :sob:

8 likes

Ik vind ze heel cute onder een wollen rokje ofzo, maar zou hier niet mee gaan wandelen :sweat_smile:

4 likes

Oh no, waarom niet??

2 likes
zure rant over dat ze wel een leuke kleur hadden!

haha ik ben echt zuur, ik zie nu dat ze gewoon een veel leukere kleur bij run2day hebben alleen niet op voorraad in de winkel waar ik was blijkbaar? maar gewoon te bestellen op hun webshop (en bijvoorbeeld op te halen in die winkel)?

ben nu echt in innerlijk conflict want hardloopschoenen moeten in de eerste plaats gewoon goed zitten, daarom heb ik deze gekocht, maar ik had het wel leuk gevonden als ik er ook vrolijk van werd voor 150 euro als dat gewoon een mogelijkheid was!!!

en ik dacht, dan bestel ik ze nu en haal ik ze op in de winkel en breng ik deze terug, maar bij terugbrengen krijg je geen geld terug maar een tegoedbon?? zou ik deze dus eerst moeten terugbrengen en dan zou ik pas nieuwe kunnen bestellen en dat is allemaal te veel gedoe dus nu moet ik weer 600-1000km op deze saaie zwarte schoenen lopen

2 likes

Kan je de winkel niet bellen en overleggen? Vaak kunnen winkels zelf ook intern bestellen.

2 likes

Ja ik twijfel daarover en dat komt dus door dat innerlijk conflict, want ik vind ook dat ik niet moet zeuren over de looks van hardloopschoenen (en ik vind deze zwarte ook mooi, alleen minder gezellig). Ik vind het dus een beetje genant denk ik om te bellen daarover? :sweat_smile: Als ik het zonder te veel confrontatie kon regelen zou ik dat wel doen maar helemaal bellen etc voelt dan een beetje dom

2 likes

Ja ik zou het ook wel gĂȘnant vinden als een klant belt en vraagt om de schoenen om te ruilen omdat de zwarte niet gezellig genoeg zijn

2 likes

Okido? Wat maakt het nou uit wat mijn reden is voor waarom ik liever de ene kleur dan de andere kleur heb? Ik vind het gĂȘnant omdat ik de kleur van hardloopschoenen van ondergeschikt belang vind en het daarom een beetje ver vind gaan er helemaal een punt van te maken

Tegelijkertijd is toch niet zĂł raar dat als ik 150 euro uitgeef aan iets dat ik een ongeveer een jaar ga gebruiken ik het jammer vind dat de medewerker niet heeft gezegd dat ze gewoon een andere kleur kan bestellen toen ik daar naar vroeg en dat ik daar nu een beetje van baal

31 likes

Nee joh, gewoon doen. Is toch een hoop geld en je doet er een tijd mee

35 likes

Jaa en schoenen mogen er ook gewoon leuk uit zien toch? Vast iemand die liever de zwarte schoenen heeft.

21 likes

Ja wel zo fijn om echt blij te zijn met een aankoop.

6 likes

Wat is daar nou genant aan? Je verkoopt spullen in verschillende kleuren maar mensen mogen dan geen voorkeur hebben.

41 likes

Ze begint er toch zelf over dat het gĂȘnant is

Omg koop gewoon de schoenen die je wil ipv hier er meerdere posts aan wijden :skull:

8 likes

Geen idee wat voor wandelingen je wilt doen, maar als je wilt hiken of lang wandelen zou ik het niet doen. Ze hebben een hak en een plateauzool, dat is niet goed voor je enkels als je over iets anders dan compleet vlak terrein gaat. Timberland is meer hike aesthetics en zijn geen echte wandelschoenen!

7 likes

Vind dit ook meer categorie wandelschoen a la juulsz van winter vol liefde.

38 likes

Oké dankjewel!! Dan ga ik toch nog maar even verder zoeken want wil ze wel gewoon op wandeltochten op vakantie in de bergen aan kunnen doen! Ik dacht yes eindelijk stevige schoenen met goede zool die ik niet afzichtelijk vind hahaha so sad

4 likes

Dan zou ik gewoon even een rondje schoenen passen bij de bever om te zien welke goed voor je zitten :slight_smile:

10 likes

Ik zou dit lekker luchtig houden. Je kunt ook bellen zonder te zeuren of te zeggen dat je baalt. Gewoon vragen of je ze mag ruilen omdat je achteraf zag dat de gekleurde wel op voorraad zijn in een ander filiaal.

8 likes

ik hoop dat mijn laptop hierin past want mijn huidige werktas is echt uit elkaar aan het vallen
van uniqlo

15 likes

Ik kan je wel aanraden te accepteren dat wandelschoenen in eerste instantie het beste functioneel zijn en niet esthetisch. Ik wilde ook graag mooie wandelschoenen, maar ik ben echt blij dat ik me goed heb laten adviseren bij de Bever en nu lelijke maar goede wandelschoenen heb. Ze lopen echt fijn en heb nog nooit een blaar gehad.

23 likes