Show je laatste aankopen #11

Heb ze ook bij intratuin gezien

3 likes

Dankzij de tip van @Bailey :cheer:

31 likes

Eerste keer botox

46 likes

17389320447083643805519106765820

5 likes

Nike Valentine’s Day pack

24 likes

Super leuk!

7 likes

Ik vind de Valentine’s Day packs meestal niet leuk, maar deze zijn wel heel tof. En een mooi verjaardagscadeautje voor mij. :heart_eyes_cat:

4 likes

Is dit chocolade?

3 likes

Parfum :joy:

6 likes

Ik dacht eerst een oog schaduw palette :joy:

4 likes

afbeelding
Zoals altijd 300 jaar te laat met trends, maar ik heb deze nieuw via Vinted kunnen kopen voor 50 all in!

22 likes

ik dacht een ijsblokjesvorm

9 likes

Lowlands kaartjes

14 likes

Oeee wel uitkijken naar de reviews van deze persoon. Deze worden echt extreem veel nep aangeboden op Vinted. Ik vind deze trouwens echt de allerbeste new balance die ze ooit hebben uitgebracht.

6 likes

Oh god geen reviews!! Nouja, vraag me af of ik ooit zelf door ga hebben of ze nep of echt zijn… :cold_sweat:

6 likes

Heeft deze persoon wel andere dingen te koop staan dan alleen deze schoenen?

2 likes

:cowboy_hat_face:

Te laat om te annuleren. I pray

4 likes

Nou hopen dat ze goed zitten :crossed_fingers:

20 likes

Vinted kan altijd annuleren als nog niet verzonden is. Geen reviews of andere verkopen kn je echt 100% vanuit gaan dat nep is. En anders vinted zelf een berichtje sturen als je ze ontvangen hebt dat ze nep zijn.

5 likes

En @Volantis , hierop aanvullend. Als je een geschil opent na ontvangst gaat vinted onderzoek doen. Heb het een tijd terug gehad met een blouse. Ik werd in het gelijk gesteld, kreeg mijn geld terug, mocht het product houden en de verkoper werd geblokkeerd op Vinted!

6 likes