Show je laatste aankopen #11

Is crochet-look, dus waarschijnlijk niet door onderbetaalde handen gehaakt. Wel door onderbetaalde handen in elkaar gezet natuurlijk.

7 likes

image

Mirra 2 refurbished, overgekocht van een kennis voor slechts 250, vind het echt een takkelelijk ding maar het zit zo lekker

6 likes

Hier ga je echt geen spijt van krijgen! Super lelijk maar zo een fijne stoel (en wow ook voor die prijs).

11 likes

Eens, echt een top aankoop, heb voor mijne volle pond betaald maar heb 'm al zo’n 15 jaar.
Andere bureaustoelen gingen nog geen 2 jaar mee.
Ook veek minder last van m’n rug.

2 likes

Vandaag eindelijk de perfecte laarzen gevonden bij Manfield:

30 likes

Van Lampje heb ik enorm genoten, dus ik ben heel benieuwd naar deze. Ga NU beginnen

23 likes

Ohh ben benieuwd!

6 likes

Dit pak links

Voor er bij

16 likes

Ik ben nog niet erg ver, p.64 ofzo maar vind hem al erg mooi!

1 like

Dit statief-achtige ding van Moft.

7 likes

Alles Vinted, helaas niet allemaal van dezelfde verkoper

12 likes

4 likes

Trui van Isabel Marant Étoile, maar dan via Vinted want ik heb geen @Lula level flappen

15 likes

Twee kommen voor ramen

64 likes

vinted :star_struck:

35 likes

Tas van AllSaints (je raadt het al) via Vinted :sunglasses:

34 likes

Eindelijk mooie haarbanden gevonden van Monk & Anna (hebben ook leuke tassen). Bovenste is midnight blue, onderste haarband is zwart.

4 likes

20 likes

Nieuwe jas voor wandeltochten:

18 likes

Zweedse sixties kast van 2,4 meter breed voor 175 euro in de kringwinkel. Ik kwam binnen, liep op dit meubel aan en zag geen prijskaartje dus ik vroeg de man van de winkel “ha die is al verkocht zeker?” en hij zei “nee die hebben we er net neergezet!” 🥹

213 likes