thanks @Camelia @Colaatje @vitaminwater! Ik moet hem thuis maar eens passen met panty/laarsjes, denk dat ik hem dan wel heel tof vind! Hoe vaker ik de foto zie hoe enthousiaster. En meestal als ik iets wel leuk vind maar toch twijfel wordt het later ineens mn lievelings kledingstuk
Niet mijn laatste aankoop, maar wel pas vandaag ontvangen via de post. Het is een pakketje met spulletjes om zelf je wimpers te liften, gekocht op Aliexpress. Op YouTube zijn er wel verschillende fimpjes te vinden waarin meiden laten zien hoe het werkt enz, maar ik vind het eigenlijk toch best wel eng om te gaan doen. Waarschijnlijk ga ik het dit weekend uitproberen.
Mmmh, ik shop echt niet vaak, en soms zit ik ineens in een flow en kan ik niet meer stoppen…
Ik heb al 3 jaar geen nieuwe jas meer gekocht dus deze mocht ik wel kopen vind ik. “”“Toevallig”"" is mijn vorige warme jas ook okergeel.
jas van c&a, oorbellen en ketting van h&m en keukenhanddoeken van Zeeman.
Ik vind m heel mooi staan en die kleuren zijn prachtig bij je. Maar als je twijfelt niet doen. (Je kan t nog met een riempje proberen? Als dat is wat je bedoelt? Haha)
Wauw wat een leuk rokje! Ga meteen kijken of ik hem ook ergens kan scoren haha
Ah nee Ga ze dit weekend proberen, hopelijk krijg ik geen spijt van een keer iets anders
(trui)
(rokje)
Toch nog een beetje kleur
Waar is dit allemaal van??
Allemaal van boohoo!
Wow dit is echt super leuk allemaal! Zou zo mijn bestelling kunnen zijn. Ik voel een shop sessie aankomen.
Wat vind je van deze legging? Schijnt hij niet door en zakt hij niet af? Twijfel om hem ook te kopen… Ik doe aan fitness (krachttraining) en hardlopen en vooral bij hardlopen is het zo vervelend als ze afzakken.
Geïnspireerd door @Tobvit uit het show je winterjas topic. Ding is wel echt warm zeg, kreeg zowat een opvlieger bij het passen in de winkel haha. Kom. Maar door met die vrieskou
Gevalletje van oeps haha?
Ik heb deze ook gehad in het grijs, was na een paar keer wassen te kort geworden. Hoop dat jij meer geluk er mee hebt
Hoe zit deze? Ik wil er ook één
Toen ik die broek aanhad leek het net alsof ik 20 cm water in de kelder had haha. Ik zal voor je duimen en goeie pyjama vibes sturen