Show je laatste aankopen #2

image

39 likes

@Diafragma ik heb een drinkfles van 24 bottles! Super fijn, gaat nooit stinken.

Ik heb zin om te shoppen maar zie niks naar mijn smaak. Dus helaas kan ik hier niks posten.

2 likes


Deze heb ik in de stad gekocht. Donkergrijsgroen, van de Costes.

En deze komt naar mij toe. H&M.

Ben meer van de rokjes dan de jurkjes.

14 likes


Zo lekker zacht

zara

En ik ben er blijer mee dan het zara model

16 likes

Ik heb net twee jassen besteld, mocht weer eens na drie jaar. Eerst is beetje lame met die touwtjes maar volgens mij van dat hele zachte spul en ik vind de kleur heel mooi. Tweede is een probeersel, ik weet niet of ik zo’n korte chill vind.

11 likes


Boek/gedichtenbundel


besteld nav het mode-advies topic, ben benieuwd!

13 likes


Deze forumtrend maar weer eens in gebruik genomen

Edit: en hij ruikt echt heerlijk

7 likes

Heb ik deze trend gemist? Wat is het?

Dit is een vulling voor een Lampe berger. Een soort geurkaars die de lucht ook schijnt te zuiveren en niet zo’n typische penetrante geurkaarsengeur afgeeft. Ik kocht hem omdat de vorige bewoonster van mijn huis heel veel binnen rookte en etensgeuren ook vaak lekker blijven hangen in mijn appartement.

Wat moet ik verwachten van deze geur? Mijne is op dus wil wel weer een nieuwe vulling.

Oh ik vind het heel lastig om een geur te beschrijven. Bergamot jasmijn en sandalwood stond er in de winkel bij. Had altijd coton, maar deze is wat herfstiger, zonder dat ik hem te zwaar vind. Wat houtachtig ook.

Ah dat klinkt goed. Ik houd altijd wel van houtachtige geuren. Heb coton nu ook wel gezien (LOL geroken).

Ja dat had ik ook! En bij de echte bos of regen geuren ben ik bang dat mijn huis naar allesreiniger gaat ruiken door de limoen of dennengeur erin

Gebreide roomwitte trui van Selected Femme.

15 likes

Leuk vest! Waar is die van?

Waar is die bovenste van?

Heeft iemand misschien een zalando kortingscode pour moi :sob: ik heb een dure jurk op het oog

Na @Karl_Lagerfeld zou ik er ook wel eentje willen :innocent:

https://www.wehkamp.nl/zizzi-jas-met-capuchon-16033714/?Ntt=zizi%20jas&type=manual&PI=1&PrI=6&Nrpp=96&ms=true

1 like

Waar is de jas van?