Show je laatste aankopen #2

Ja dat probleem had ik ook met die van &other stories! Maar ik heb deze online besteld dus het is nog even afwachten hoe ze vallen.

1 like

Haha ik dacht dat je een bakje had gekocht waar je gekookte eieren in mee kon nemen en dat dat ding rechts een lepeltje was dat je in elkaar moest zetten. Vond het al zo raar dat er plaats was voor 4 eieren want wie neemt er nou 4 eieren mee en dat lepeltje leek me ook onpraktisch.

17 likes

Ahh ik gebruik deze echt iedere dag! Zo’n mooi palette

1 like

Ja en dit is een van de eerste parfums die ik de hele dag nog blijf ruiken. Heerlijk!
Heb in de winkel ook Rose of no man’s land geroken, die rook ook zo fantastisch lekker. Decisions decisions :laughing:.

1 like

Ooo sorry ja wel handig om erbij te zetten, van Anna + Nina is deze. Aan de dure kant maar ik vind ‘m echt prachtig en ben van plan deze lang in te houden, dus geld toch wel waard.

1 like

Een veel te boujee afvalemmer gekocht om onze scheidingsgame te uppen :sunglasses:

43 likes

Ik heb zelfs drie bakjes :sunglasses:

3 likes

Ik dacht aan echtscheiding, snapte het al niet. Afval scheiding is logischer haha :sweat_smile:

8 likes

7 likes

De zwarte hexagontegels voor in de hal en het toilet. Later nog een boel bestellen voor de badkamer.

74 likes

Ik heb het ook geprobeerd, drie maanden. Merkte wel dat ik meer babyhaartjes kreeg, en dat het volgens mij ook wel harder groeide. Ook mijn nagels werden sneller lang. Maar omdat ik het zo duur vond, ben ik inmiddels overgestapt naar iets anders. Deze beertjes zijn alleen veel lekkerder, haha!

Hoe gebruik je die air blush? Is het makkelijk aan te brengen? Heeft het een mooie kleur als je het aanbrengt? Ben nogal een kluns daarin dus dit ziet er wel ideaal uit :grin:

Daar zit ik ook aan te denken! Omdat we hier alles moeten scheiden en ik echt niet steeds naar m’n kliko loop met afval. Wat doe jij erin? Gft ook? En dan met een zak nog?

Het idee is om GFT, PMD en restafval te doen. GFT wel met een zak, nog even kijken wat ik daarmee ga doen. We hebben namelijk ondergrondse containers, maar (nog) geen GFT variant.

1 like

Zijn werk :ok_hand:

Na lang sparen:

46 likes

Wat prachtig deze foto! Echt heel mooi!

1 like

Naar wat ben jij overgestapt?
Het is echt heel slecht, maar ik heb dus zo’n pot in een paar dagen opgegeten omdat ik ze veel te lekker vond. Dus ik wil graag iets minder lekkers proberen, want dit is niks voor mij.

1 like

We willen het mooi op elkaar laten aansluiten! De houten vloer wordt eerst gelegd en dan kunnen we mooi de hoogte van de tegels daarop aanpassen. Ben zelf ook benieuwd haha.

1 like

Goeie! Ik zag het al niet zo zitten om het gft dan los in die bak te gooien, maar dit is ideaal!

1 like