Show je laatste aankopen #2

Oke ik ben een beetje huiverig maar ik ben zaterdag in Amsterdam dus wellicht koop ik ze dan gewoon in de winkel

Als het goed is worden ze de komende uren al bezorgd hier! Ik zal wel even verslag doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee Asos! Voor een prikkie. Wel een beetje minder mooie kwaliteit in het echt dan op de foto, maar voor dat geld verwacht ik er ook niet langer dan 1 zomer mee te doen.

1 like

ViaVai heeft ze ook https://www.viavaishoes.com/nl/schoenen/sierra-nero-16467.html

Voor in mijn tas! Als het goed is kan hij zonder problemen over je make-up heen (is een mist) dus ideaal om af en toe even bij te sprayen of voor als je onverwachts een terrasje pakt.

24 likes

Die gebruik ik al 2 zomers, gaat idd over make up maar wel niet bij non-waterproof mascara. Ik gebruik het zo: ik houd mn ene hand over mn ogen en spray op mn voorhoofd, dan houd ik mn hand over mn ogen en spray ik de onderkant van mijn gezicht. Rechtstreeks op oogmake up raad ik wel af. Pro-tip :wink: you’re welcome. X

5 likes

Die van garnier spray voor je gezicht is idd ook heel fijn!

2 likes

@Evi-lena ze zijn net bezorgd, ze zijn supermooi! Helaas pas ik ze niet, ze zitten te krap bij de wreef. Is een bekend probleem bij mij, heb een hoge wreef en brede voeten. Denk dat ze met smalle voeten prima kunnen! Ik heb een maat groter besteld, ga dat proberen anders houdt het helaas op

1 like

Thanks voor de terugkoppeling, wat jammer dat ze niet passen. Ik hoop inderdaad dat een maatje groter dan wel past. Ik ga zeker kijken zaterdag!

1 like

Costes

Beide H&M

Only

9 likes

Oh jaaa dat is denk ik superleuk! Veel leuker dan gympen. Dit weekend maar weer even de stad in😁

1 like

Sephora :heart_eyes:

24 likes

Wie deze nog overweegt, doe het niet. Wat is ie lelijk in het echt! Echt heel teleurstellend. Slecht afgewerkt, fletse kleur, de rok valt veel boller dan op de foto. Echt een soort goedkope Chinese knock off van deze ofzo.

4 likes

Leuk! Heb je misschien een linkje? :blush:

Wow raar, dacht dat het wel een goed merk was. Balen!

Via bol.com! Staat onder ventilator Tristar retro. Hij is wel vaak uitverkocht though maar ze vullen zo nu en dan aan!

Dankje!

Deze is het

1 like

I did not know :sob: thanks for the heads up!

1 like

Hahaha nou ja ik zit erover na te denken en ik had het waarschijnlijk alsnog wel gekocht. Ze is nu wel sterk in mijn achting gedaald, zonde.

1 like

Ja ik heb wel meer jurken ervan gehad en was altijd goed! Heel stom