Show je laatste aankopen #2

:face_with_raised_eyebrow:

Thx! Maar maatje 34 pas ik helaas niet haha.

Dit was meer als grapje bedoeld. Ik weet ook wel dat te veel kleding/ blijven kopen zeker niet nodig is.

Oh shit is het serum zo vluchtig?
Van mists weet ik dat als ze geen “verzegeling” bevatten zoals glycerine, de mist verdampt en dus inderdaad vocht onttrekt maar ik had er niet aan gedacht dat 't op de Marine Hyaluronics ook van toepassing zou zijn.

Verzegeld onder een crème zou het geen probleem mogen geven volgens mij. Wel jammer want ik had 'm voornamelijk voor mijn vriend gekocht en die wil geen crème haha.

Qua textuur is marine hyaluronics net water, maar ik las overal inderdaad dat je het in combinatie met iets moet gebruiken omdat het anders juist niet hydraterende werkt. (Dit is wat ik ervan begrepen heb, maar ben absoluut geen expert).

1 like

Volgens mij niet, daar zijn ze te goedkoop voor haha!

Hey Arnold/Meloenenkop?

Jas van Zalando

9 likes

Onder het motto van ‘als je jezelf niet verwend, doet iemand anders het ook niet’. En momenteel past de sjaal goed bij me omdat ik 2 dikke puisten heb. Mvg Acne

47 likes

Haha dat is meer een slogan voor een vibo

Of doel je daar ook op ofzo en mis ik een inside joke?

8 likes

30% korting bij beauty bay. Geldt btw ook op de (vegan) kwastensets.

16 likes

Met 20% extra korting nog so couldn’t resist
Oh ĂŠn ritsjes

18 likes

Tickets!

monki

sweater, topshop

7 likes

Een winterjas van Ivy & Oak via Zalando

34 likes

Waar is ie van?

Mijn nicht is daar echt fan van, de online reviews zijn ook heel goed. Van zodra ik het heb, wil ik wel swatches plaatsen.

1 like

Waarvan? :heart_eyes:

1 like

Vliegtickets naar Nepal

We gaan door de Himalaya trekken, dus ik ga zo even de Decathlon leeg kopen :thumbsup:

76 likes

Jammer! Denk dat ik het ook geen tweede kans ga geven. Merkte je dat je huid er droger van werd? Ik snap niet zo goed hoe je zou kunnen opmerken dat het vocht uit je huid onttrekt.

Mega tof!! Hoe lang gaan jullie?