Ja hè! Was toen ook de laatste in mijn maat, anders had ik die zwarte ook gehaald
En daarbij een losse hdd, apple toetsenbord, muis en zo’n dingetje zodat je er usb en hdmi op kunt aansluiten. Maar goed dat m’n appartement volgende week verkocht wordt HAHA
Can relate hahaha.
Uiteindelijk de sjaal gehouden en de trui terug gestuurd. Trui was te kort, wat ik met veel truien heb de laatste tijd, en wat echt schijtirritant was.
De sjaal is heerlijk.
Komende 1,5 jaar op droog brood leven want hebben ook een nieuwbouwhuis gekocht én een baby op komst.
Edit: laat maar, foto doet het niet. Maar een nieuwe echte grotemensen auto dus.
Topshop! de Jamie flare
De pinda soep van ah eigen merk is lekker
Thanks voor de tip, heb helaas een pinda+noten allergie
Oh fuck nee daar heb je echt niks aan dan
Nee kan je me gelijk afvoeren naar de SEH
Waar is de BH van?
besteld bij Jolse
Qua dekbed vind ik een donzen dekbed echt heerlijk. Dat valt zo lekker om je heen. Ik heb een tweepersoons 4 seizoenen (een dunne en een dikkere, ook nog samen te combineren tot dikte noordpool) van de Hema. Niet echt diervriendelijk though…
Ook voor @9000: let erop bij een donzen dekbed dat dit absoluut niet diervriendelijk is. Er zijn ongeveer 75 ganzen nodig voor een dekbed en een gans wordt meerdere keren in zijn leven levend en zonder verdoving geplukt, ze noemen dit (terecht helaas) foltering en ganzen raken hierbij zwaar gewond. Er zijn gelukkig ook veel (natuurlijke) alternatieven voor donzen dekbedden, bijvoorbeeld Tencel dat @Willem noemt.
Ik heb ook al jaren een Lampe Berger en ben er superblij mee. Mijn vriend houdt niet van allemaal ‘gekke geurtjes’ in huis dus wij gebruiken hem met de neutrale olie die nergens naar ruikt. Ook dan verdwijnt alle stank uit de keuken! En je kunt die neutrale ook gebruiken om een andere geurolie mee te verdunnen. Dan heb je wel een lekker luchtje maar niet zo sterk.
ik werd gek van het gebrek aan opbergruimte op mijn kamer