Ah dat verklaart al wel iets! In de winkel raadde ze ook aan om met een beperkter aantal kaartjes te spelen als je met 2 speelt, maar het kon ons toch niet genoeg boeien waardoor het spel nu links blijft liggen. Dank voor de tips van de uitbreidingen!
Iemand die mij wat meer kan vertellen over hoe de jamie flared broeken vallen van Topshop? Kan ik mijn eigen maat nemen?
Omg kreeften! Waar is ie van?
Weet jij of de DM nog Black Friday aanbiedingen heeft? Kon op de site niks vinden.
Ik schommel altijd tussen 27-29 en heb hiervan de 28 en die zit precies goed! En ik ben 1.67 en lengtemaat 32 is precies goed als ik kleine hakken draag.
Voor mijn vriend voor kerst (en stiekem een beetje voor mezelf):
En eindelijk de ear weights van m’n dromen bewust gewacht op korting en nu 40% eraf ivm Black Friday:
Ligt bij jullie ook de monki site eruit? Ik kom niet bij m’n winkelmandje
Die weights zijn zooo tof
Hoe doe jij dat trouwens met messing? Draag je ze in sillicone tunnels of gewoon zo? Want dan verkleurt het toch best snel?
Ik draag ze gewoon zo! Moet zeggen dat ik niet heel gauw last heb van verkleuringen, maar weights draag ik natuurlijk ook niet zo vaak en zorg er ook voor dat het niet in contact komt met water etc.
H&M!