Show je laatste aankopen #2

Ik had in Duitsland een Rittersport advent kalender gekocht met 50% korting… maar in het karretje laten zitten :((((

1 like

Onwijs bedankt voor de reacties gister! Heb ze toch teruggebracht en kwam deze tegen :heart_eyes: dus deze maar meegenomen

34 likes

Hoop dat je er nog kan van genieten voordat het weer te slecht wordt/blijft!

Wow kan ik ze niet aan met slecht weer :pleading_face: heb 0,0 verstand van dr martens :joy: :see_no_evil:

Haha, nee, sorry, alles met een speciale finish (bv de glitter/holo/velvet die ik heb) zou ik echt niet in de regen of sneeuw dragen. Ik heb mijn glitter docs 1 keer gedragen naar een feestje waar iemand wat drinken omgooide, nu zijn ze niet meer zo mooi. Voordat je ze (op een droge dag) naar buiten draagt, wel insprayen met haarspray!

Edti: @pastelzwart ja idd alleen vanwege de glitters! Alle “gewone” kan je dragen hoor!

1 like

11 likes

Zo leuk! Ik ben afgelopen weekend naar doornroosje geweest voor z’n show en het was echt supervet

1 like

alles aan deze foto is zó fout dat het geil is

10 likes

Yes!!! Heb er zin in

1 like

Take care of your skin, buy those shoes and live your best life!

Speciaal voor @Vloeistof hehe

16 likes

Goed geslaagd!! Alles bij woei?

Ik heb deze

18 likes

Jazeker! Die van jou zijn ook tof!

1 like

@Vloeistof @Griselda zijn jullie naar sneakerness geweest of in de winkel?

Oh ik wilde gaan! Maar ik was echt bang dat het een frisfeestje zou worden met pubers. Heb spijt man.

Sneakerness!

1 like

Ook Sneakerness! Woei had daar een sample sale (als je dat zo noemt)

2 likes

Online geshopt bij good old V&D :joy:

6 likes

Was aardig goedkoop las ik idd. Superchill!

1 like

Ja wel een uur voor in de rij gestaan haha :weary:

1 like

Dit boek staat echt al veel te lang op mijn TBR en het krijgt echt lovende reviews. Aangezien het verfilmd wordt en deze begin dit jaar uitkomt, is dan nu echt het moment om hem te lezen. Mooi nog even voor de release.

4 likes