Show je laatste aankopen #2

18 likes

Zo’n rompertje had Zara-lizzy van Monica geuze ook aan een paar dagen geleden. Vind die zoooo leuk😍. Zou hem bijna alvast kopen, ook al is er nog lang geen baby in zicht.

Heb deze stofzuiger al vijf jaar. Afgelopen week pas het filter vervangen. Wat eigenlijk elk jaar moet (Wel af en toe het stof er uitgeklopt).

2 likes

Lekker jassie :heart_eyes:

ASOS

Sass & Belle Happy Avocado Bauble

Alles van Most Wanted, breng waarschijnlijk het meeste terug want gratis verzendkosten bij 100 euro :joy:.

7 likes

Oh shit moet dat filter vervangen worden? Oké ook maar eens kopen dan haha. Ik klop m ook wel uit indd

Ja, daar kwam ik ook dus na vijf jaar achter :joy:.

Wat is het?

2 likes

Oh my loooooord mijn droom zo zwart

1 like

Tickets voor Anderson. Paak, nu al zin in :hugs: Ik ga samen met m’n moeder en we zaten er aan te denken om er een weekendje Amsterdam van te maken, dus mochten jullie nog tips hebben voor hotels e.d., dan hoor ik ze graag!

En in het kader van “treat yo self”

Dit herenhorloge van Seiko, dat bijna een kopie is van de Tag Heuer Carrera waar ik m’n oog op had laten vallen maar die veeeel te duur is. Er moesten wel 5 schakels uit de band gehaald worden om 'm passend te maken :joy: maar ik ben echt verliefd, hij is zo veel mooier in het echt

8 likes

waar is het rokje van? vind hem erg mooi

1 like

Een nieuwe pincet.

image

9 likes

Leuk rokje inderdaad zeg <3

1 like

13 likes

Kaartjes voor deze musical in Carré :heart_eyes:

7 likes

Een beetje anders dan wat ik normaal draag:

11 likes

Mooi! Waar is ie van?

1 like

Hij is van LolaLiza.

Ooh, leuk! Heb je al echt kaartjes? Ik heb me namelijk net geregistreerd voor de voorverkoop, maar ik zie nog niks over tickets.

Voorverkoop is vanaf vanochtend 10:00. Was 1 groot drama!