Show je laatste aankopen #2

6 likes

Weleda is zo’n fijn merk hé!

Echt wel! Heb echt het gevoel dat dit wat doet voor mijn huid :blush:

1 like

Waar heb jij die Pinqponq tas gekocht? Is er ergens een sale toevallig? :innocent:

Heb je toevallig ook een “aanfoto” van die schoenen? Twijfel al even over die zwarte

foto

Heb nu alleen even deze foto, maar die is misschien een beetje vreemd :sweat_smile:
Ik kan morgen wel een betere proberen te maken haha

2 likes

SX425

:heart: Urbanears
En wilde heel graag een draadloze koptelefoon. Heb er al 2 gehad met draad (ook van Urbanears) maar in de sportschool vind ik het vet onhandig met zo’n draad

5 likes

nieuwe waggie :sunglasses:

34 likes

Waar heb je die invisiboble scrunchie vandaan?

Volgens mij postte iemand hier laatst een zwarte kanten body/top met doorzichtige mouwen en een laag uitgesneden hals van de h&m. Ik probeer hem te zoeken maar kan hem niet vinden, weet iemand wat ik bedoel toevallig?

Ooo ze zijn leuk, thanks!! Ik ga de zwarte bestellen

1 like

Glittersokken! (van de Zeeman en Lidl)

27 likes

Was dat niet @Bergson?

2 likes

Van de Weekday?

Ah supermooie trui! Maar als ik je een tip mag geven: pas op met wassen! Ik had (nouja, heb) hem ook en mijn vriend heeft hem toen gewassen. Geen idee wat hij heeft gedaan,maar het is nu een soort croptruitje haha.

1 like

Oh jammer ik woon niet in de buurt en ook gewn plannen om naar duitsland te gaan. Hopelijk komt t ook snel naar nederland. Lijkt me wel wat

1 like

Ahhh ik ga snel een nieuwe halen! Thankyouuu

1 like

35% korting op alles bij Myprotein :partying_face:

4 likes

Top dit, thanks!! Ik was nog niet verder gekomen dan alleen bij etos op de site en daar zag ik ze zo snel niet.

1 like

Ja H&M!

3 likes