wow haha ik vind dit echt bijzonder, nog nooit van gehoord.
ik heb zelf altijd mijn standaard deo van nivea maar wil ook eigenlijk wel natuurlijke deo’s proberen als dat beter is. waar heb je deze vandaan bijv?
Beetje dom haha maar hoe breng jij het aan?
Haha ik gebruikte eerst altijd een deo van dove, zo’n smeerding die was wel fijn opzich maar ik wilde graag een natuurlijke en deze werken bij mij heel goed
Ik heb deze besteld bij levenzonderafval.com
Ik vind de blouse heel mooi! Zou je kunnen laten weten hoe hij zit als je hem binnen hebt?
@Tubing, ik zou ook graag willen weten hoe hij is als je hem binnen hebt. De reviews op deze webshop zijn mij iets te heftig om deze blouse zo maar te bestellen
Heb het al binnen en vind hem leuk! Valt wel echt wat kleiner maar dit staat er ook bij dus had ik rekening mee gehouden. Ook de jurk van H&M is goed gelukkig @Evi-lena
Lees het nu ook inderdaad, ik heb er wel goede ervaringen mee. H&M scoort bijvoorbeeld een 1.5 dus volgens mij zitten er vooral gedupeerden op die reviewsites.
O wow das snel. Ze hadden een levering van 1-9 dagen volgens de website.
Wil je een aanfoto delen of liever niet?
Nog nooit gehoord van deodorantcrème, ik ben meteen op de site gaan kijken! Bedankt dat je het deelde
Omdat kleding shoppen ff verleden tijd is, net zoals lopen op m’n zwarte laarsjes met hak. Puma thunder desert. Hoop dat ze lekker zitten!
Waar komt deze vandaan?
Waar is deze van?
C&A