Ik heb deze in het zwart en heb er ook een beetje last van, zeker als ik ze net aan heb. Als ik wat langer aan het lopen ben gaat het vaak al beter en ze zijn wel al iets soepeler dan in het begin!
Ahhh ik zit ook al naar die broek te kijken! Zo leuk, alleen even op salaris wachten…
Oh, ik heb Je hebt wel iets te verbergen ook gelezen.
Moet zeggen dat ik daar een beetje paranoïde van werd. Heel confronterend.
Je kunt er een avondje tegenaan
Ik moet die van mij ook nog inlopen maar ze doen zoveel pijn
Ik heb een zooltje gekocht bij een schoenmaker, die adviseerde een waarvan de voorkant Vd zool maar 1 mm ofzo is en de achterkant (dus bij de hak) wel 1 cm! Sindsdien liepen ze meteen top
Pascal? Die heb ik en die hoefde ik vrijwel niet in te lopen door het soepele leer😊
Bij mij is het niet aan de hiel maar echt de bovenkant van mijn voet. Het leer is daar gewoon heel hard.
Dit is Pascal toch? Die lopen mega makkelijk in! Ik heb er heel even pijn van gehad.
Ah gelukkig! Ik vond het toen ik ze in de winkel paste ook al meevallen, alleen de linkerschoen zit best strak bij de wreef en ik merkte wat blarengevaar bij de hakken maar ze zaten al best oke!
De show is geniaal!!
Ja ik heb hem denk ik al deels gezien op de parade vorig jaar! Maar mijn vriend wilde graag en hij is bijna jarig en ik zag een extra show in Rotterdam dus kwam goed uit haha
Ik heb echt totaal geen moeite gehad met inlopen! Normaal krijg ik heel snel blaren met nieuwe schoenen, maar bij deze niet.
Dit icm je onderschrift
Hahaha sorry niks mis verder met je aankopen hoor