Show je laatste aankopen #2

Oh ja ik heb ook zo’n icoontje, maar ik heb het idee dat hij altijd op hetzelfde staat bij mij en nooit veranderd. Ik heb dan ook een iPhone.

Mm ja misschien is bij iPhone anders. Maar bij mij klopt 't volgens mij wel, als in als dat batterij icoontje laag is, is mijn koptelefoon ook snel leeg.

Van Ziengs!

1 like

Even in het echt bekijken, maar heb deze besteld.

34 likes

Vind deze op de foto’s heel mooi! Wil je een eigen foto posten als je ze binnen hebt?

Doe ik! Ik zal je wel taggen!

2 likes

Tof!

1 like

Ik heb een goudvis gekocht voor mijn kat.

22 likes

Donkerblond/lichtbruin, maar niet geverfd! Dus dan is het eigenlijk sowieso niet geschikt he? Of kan die bruine wel dan? Naja ik probeer deze eerst iig, dan misschien een andere keer zo’n variant!

Nee dan kun je beter gewoon degene gebruiken die je hebt besteld.

Kan je deze alleen gebruiken met een lampe Berger geurbrander?

volgensmij wel

Mazine hoodie

Naketano jack
image

6 likes

image

Duo massage voor date night as vrijdag :raised_hands:t2:

29 likes

Ik dacht even dat die masseur een puist aan het uitknijpen was hahah

17 likes

Haha dat is alleen maar bonus toch

3 likes

Ik heb net iets bij asos besteld maar er ging wat fout tijdens t betalen.
Mijn betaalapp werd automarisch geopend toen ik voor ideal koos maar er stond te weinig op mn rekening waardoor de betaling mislukt is. Ik wilde dus via een andere rekebing betalen maar nu staat er dat mijn bestelling verwerkt is en zaterdag bezorgd wordt… ik durf nu niet nog een keer te bestellen voor ik t zo dubbel binnen krijg…
Heel irritant dat ze niet te bereiken zijn pfffff

Als je niet betaald hebt krijg je later een melding dat het toch nog mislukt is! Dus ik zou hem nog een keer bestellen. Ik had dit laatst ook en het was het laatste item dus zat steeds te refreshen totdat hij terug kwam in mijn maat haha.
Maar het is dus een automatische mail.

Blazer van 99 naar 50 euro en schoenen van 90 naar 60 :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Hee, die heb ik ook! Dit jaar voor het derde jaar and still going strong <3