volgensmij wel

Duo massage voor date night as vrijdag 
Ik dacht even dat die masseur een puist aan het uitknijpen was hahah
Haha dat is alleen maar bonus toch
Ik heb net iets bij asos besteld maar er ging wat fout tijdens t betalen.
Mijn betaalapp werd automarisch geopend toen ik voor ideal koos maar er stond te weinig op mn rekening waardoor de betaling mislukt is. Ik wilde dus via een andere rekebing betalen maar nu staat er dat mijn bestelling verwerkt is en zaterdag bezorgd wordt… ik durf nu niet nog een keer te bestellen voor ik t zo dubbel binnen krijg…
Heel irritant dat ze niet te bereiken zijn pfffff
Als je niet betaald hebt krijg je later een melding dat het toch nog mislukt is! Dus ik zou hem nog een keer bestellen. Ik had dit laatst ook en het was het laatste item dus zat steeds te refreshen totdat hij terug kwam in mijn maat haha.
Maar het is dus een automatische mail.
Hee, die heb ik ook! Dit jaar voor het derde jaar and still going strong <3
Mooie blazer! Heb je een linkje?
Waar? Mijn kat wil dit!
oooo waar heb je die gekocht?
Dankjewel!

Tip: Bose QC 35 II nu voor €287 bij Media Markt. Alsnog eigenlijk (te) veel geld voor een koptelefoon, maar ik wil hem al zo lang hebben… 
Sorry, geen plaatjes van de parfum zelf, maar deze twee voor €27 vond ik zo’n goede deal dat ik ze hier wel ff wilde plaatsen. Heb ook geen idee hoe ze ruiken, maar burberry voor mannen is altijd goed.
Ze vallen niet uit de toon bij de dierenarts hoor. Mijn Buttons en Noodles werden ook zo omgeroepen en meestal nog zo’n 92x Binkie of Pluisje. Geen enkele Herman voorbij gekomen hoor.

.