Sorry, geen plaatjes van de parfum zelf, maar deze twee voor €27 vond ik zo’n goede deal dat ik ze hier wel ff wilde plaatsen. Heb ook geen idee hoe ze ruiken, maar burberry voor mannen is altijd goed.
Ze vallen niet uit de toon bij de dierenarts hoor. Mijn Buttons en Noodles werden ook zo omgeroepen en meestal nog zo’n 92x Binkie of Pluisje. Geen enkele Herman voorbij gekomen hoor.
Het plaatje 2x bekeken, maar mis ik iets? Hoe heb je die dikke korting kunnen fiksen? Of was het een fout op de site?
Er is een korting op allerlei dingen, hierbij de link: https://www.iciparisxl.nl/nl/wintersale---tot-70-korting-op-geselecteerde-producten/lc/promo-wintersale-icinl?q=:ranking&page=2&resultsForPage=18&text=&sort=ranking
Ook op wat dingen van urban decay, ysl en nog wat parfums. Geen idee hoe dr voorraad nog is!
Thanks (of niet, gezien ik mn no buy heb gefaald) ! Ik heb UD Smoky Palet in mn mandje gegooid & als bonus ook Burberry Brit for man in geschenkverpakking op de gok voor vriend - want “maar ik heb voor jou ook wat hoor”.
Voor 41 euro totaal
Sorry van je no buy:grimacing:
En ik heb de burberry brit zelf heel lang gedragen, ookal is het eigenlijk voor mannen. Superlekker vind ik die!!
waar bestel je fenty?
Zijn dat oortjes die ook écht in je oren zitten tijdens het sporten? Zo ja, heb je ze al gebruikt en hoe bevallen ze?
Harvey Nichols! Komt vanuit Engeland dus ook geen invoerkosten.
Nog niet…
Wachten we inmiddels al zo lang op haha. En voor nu dus idd nog niet, dus lekker bestellen als het nog kan
Ken ik nog niet. Ga meteen ff zoeken. Thanks
Ja dat zijn ze! Heb ze nog niet gebruikt bij het sporten, maar heb wel onwijs rond gesprongen en geschud ze bleven heel de tijd zitten! Zijn nu trouwens in de aanbieding bij mediamarkt
Ja zijn ze goed?