Origin inderdaad! @prikkelbaar
10 dagen 4x4 met daktent gehuurd om te wildkamperen in Costa Rica! Rib uit m’n lijf maar yolo
Vliegtickets naar Schotland voor onze rondreis komende zomer
@Evenveel ik weet dat jij er recent bent geweest, heb je misschien tips die je me via pb kunt geven? Route ook eventueel?
Ja zeker! Ik zal even wat dingen verzamelen en dan pb ik je
Ik ga ook binnenkort een roadtrip maken in schotland. Wel maar een weekje en al ergens in April. Echt mega veel zin in! Tips zijn altijd welkom
Liefde voor Schotland! Ga je de NC500 doen?
Zou je mij ook willen pb’en?
Ook @Salty
Ik ben niet recent geweest, al een aantal jaar terug, maar zou sowieso naar Loch Lomond gaan, zo mooi daar. Ik vond Pitlochry ook een heel leuk dorpje, en Edinburgh is gewoon geweldig.
Oh my wat een beauties
Ik had de grijze, maar die bleek een productiefout te hebben. Teruggebracht en de fluwelen versie meegenomen:
en deze
Elke keer dat ik iets vervang, opruim of weg doe in mijn huis zie ik wel weer wat anders wat mooier kan
Wat ontzettend gaaf, ga je kamperen of in een hotel?! Wij willen graag een weekje rondtrekken, en het liefst alle hotspots van Outlander gaan bekijken
In Valkenswaard bij d&g feestwinkel. Maar ze hebben ook een webshop! Fopenfeestwinkel.nl.
Heb je ze al binnen?
Nog niet in verdiept. In elk geval de tickets goedkoop binnen. Verder eerst alle tips verzamelen en dan eens kijken wat we wel of niet willen zien
@Evenveel ahh lief, bedankt alvast!
De NC500 is echt een aanrader. Sowieso is de westkust mooier dan de oostkust. Althans dat vind ik. Als je de kans hebt ga naar een van de eilanden. Het is allemaal zo mooi! Als je nogal tips wil hebben kan ik nog wel wat voor je op papier zetten. Vorig jaar drie weken Schotland gedaan, kan je ook onze route wel laten zien.