Je kan nooit genoeg dierenprintjes hebben hoor.
@Banananana gevoelsmatig vind ik de onderste kleurencombinatie beter bij de tekno’s passen. Maar vraag me niet waarom. :’)
Je kan nooit genoeg dierenprintjes hebben hoor.
@Banananana gevoelsmatig vind ik de onderste kleurencombinatie beter bij de tekno’s passen. Maar vraag me niet waarom. :’)
Echt leuke mokken!
Wat is dit voor kussen? Waarom is het in drie verdeeld?
Het is een orthopedisch kussen en moet goed werken tegen hoofdpijn, nekpijn etc. Het word ook door veel fysiotherapeuten aangeraden. Dat een kussen drie vlakken heeft, is niet ongewoon. Dit is om je nek optimale ondersteuning te bieden en heeft met name te maken met de verschillen qua benodigde ondersteuning bij rugligging en zijligging zodat je wervelkolom in elke positie goed ligt. Waarom het niet een geheel is, maar er twee inkepingen zijn, weet ik niet.
Aan de voorkant van het kussen zit trouwens een nekrol en hier lig je op. Dus de losse stukken zitten aan de bovenkant.
Klinkt goed. Heb je research gedaan en deze gekozen of gewoon de eerste de beste gekocht? Misschien wil ik dit wel aanschaffen.
Een vriendin vertelde me hierover. Zij had hem op aanraden van haar fysiotherapeut gekocht. Ik was op zoek naar een nieuw kussen en wat ik erover las, leek heel goed aan te sluiten bij mijn wensen en klachten. En de prijs viel me mee. Dus het leek me wel het proberen waard. Je hebt trouwens verschillende versies qua hardheid en passend bij je gewicht.
Dankjee
Maison Scotch, uit de sale in de winkel in Nijmegen gekocht. Er hingen er nog een paar
Allebei mooi maar vind de witte tong denk ik iets mooier.
meiden, ik ben de wanhoop een beetje nabij. ik heb over 2 weken een bruiloft in het buitenland maar heb nog geen outfit. ik heb asos/nelly/wehkamp/zalando al zo goed als uitgespeeld. weten jullie nog sites waar ze jurkjes hebben maat 44/46, flowy
Bonprix?
New look?
ook niet
steps?
Een tuinbroek voor een ninetiesfeestje. Van To.pshop bij Za.la.ndo Lounge
En deze viel ook in mijn mandje
Monki!