Show je laatste aankopen #3

image

33 likes


Ik heb vorig jaar deze gekocht. Zitten ook heerlijk en nog redelijk netjes ook.

9 likes

@Rilah

https://www.samsonite.nl/my-samsonite-handbag--zwart/105914-1041.html

Inclusief belettering. Helaas zijn mijn initialen niet zo voordelig, maar boeie :laugh:

6 likes

Thanks! Lijkt me een hele handige werktas!

Nee is die te klein voor.

Als werktas heb ik een Kipling. Die zijn echt goud.

1 like

Oh wat toevallig! Ik wilde namelijk ook deze gaan bestellen, maar twijfel nu tussen deze en de timberlands die hier steeds voorbijkomen… Lastige keuze haha. Zijn deze erg smal qua model? Ben namelijk bang dat ze misschien te smal zijn. En hoe zijn deze qua steun?

Ze zijn zeker niet smal. Ik heb best brede voeten en alsnog de normale versie i.p.v. breed. Ze geven steun door dat goede voetbed. Door die bandjes om de enkels zitten ze echt stevig!

Super! Je hebt me overtuigd haha. Helemaal nu ik hierboven lees dat die Timberlands wat smal uitvallen weet ik wat me te doen staat.

Die Timberlands kreeg ik vandaag binnen en waren wel te smal voor mij :disappointed:

1 like

Ah balen zeg! Waarom brengen ze die ook niet in twee breedtematen uit, zou fijn zijn…

@MevrWillem @Prikkelbaar Ik heb ze ook net binnen en t lijkt qua maat goed, maar qua breedte twijfel ik ook. Ze lijken wat strak maar t is leer en dat wordt nog soepeler toch?! Want ik heb ze net gepast maar heb de hele dag gelopen dus gezwollen voeten

Eindelijk deze Veja’s in m’n maat gevonden


Hopelijk gaat het inlopen een beetje soepel :ok_woman:

31 likes

Deze oordopjes! urBeats3 matte gold, vind ze echt super fijn :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

11 likes

Ik hoefde ze niet in te lopen, maar ze gaan wel naar je voet staan. Maar als ze echt te smal zijn zou ik ze misschien wisselen.

1 like

@anon22402465 Nog even over de birkenstocks, Ik heb de schoenen binnen. Ze zitten erg lekker en redelijk vast, ondanks dat ze geen teending hebben. Ze blijven goed zitten als ik loop en klepperen wel een beetje, maar ik schop ze niet makkelijk uit.

Foto van mijn voeten, daarom geblurred

8 likes

Eindelijk een vakantie geboekt (niet gesponsord door dat leuke logo’tje rechts helaas). Kan niet wachten. Nog 49 dagen

30 likes

Thanks voor je review!! Ze zien er mooi uit, hopelijk ga je er veel plezier van hebben :heart:

1 like

Dankjewel! Ik denk wel dat dat gaat lukken :heart:

2 likes

Ik geloof dat ik bezig ben met mijn hele kledingkast te vernieuwen. :sweat_smile:


Levi’s


Levi’s


Manfield


Legend

Legend

16 likes