Show je laatste aankopen #3

Voor iedereen die de cup wil, vanaf maandag is de organicup 25% korting bij de Etos!

8 likes

Mensen met een cup. Kan ja er mee poepen? :joy: of moet ik nu naar tmi?

2 likes

Haha ja kan wel! Bij mij glijdt ‘ie er iig niet uit dan

Ja, ik vind het zelfs makkelijker dan met een tampon.

Top. Tampon plop ik er tegenwoordig eerst uit :see_no_evil:

Het kan wel maar vind het zelf niet zo fijn. Ik time het meestal zo dat ik poep terwijl ik mijn cup uitspoel haha. Ik heb hem er een keertje uitgeperst dus ben daarom meestal wel voorzichtig.

Dat valt wel mee, heb nou 3 nagellakjes en 3 oogschadus plus een palette. Schoenen en tassen zijn wel echt mijn kryptoniet.

Beetje koopziek dit weekend…

5 likes

Er was korting! Ik dacht ik probeer eens wat jurkjes, normaal draag ik die amper maar vind het wel altijd erg leuk bij anderen… Ik ga nl ook trouwen in 2020 en wil dan voor de gratis trouwerij op stadhuis een leuk, niet echt trouwjurk, jurkje en voor het feestje wil ik wel iets wits maar geen echte sjieke trouwjapon oid. Dus wie weet is die witte kanten jurk wel wat. Dat model is 181 en ik 165 dus hij zal wel langer vallen bij mij.
Verder geen benul van welke maat ik heb dus hoop dat ze passen.

20% korting bij za.lan.do met code SPECIAL4YOU3 géén minimum bestelbedrag!

16 likes

Als je ze binnenhebt, kan je dan laten weten hoe die tweede valt? :smile2:
Het witte jurkje lijkt me heel leuk voor op het stadhuis trouwens!

Ik ga vrijdag een week op vakantie dus hoop dat ze ervoor binnen zijn! Ik zal het laten weten.

1 like

Alles via wehkamp besteld.

3 likes

helicopterticket voor volgende week gehehhe

24 likes

Twee planten voor in de nieuwe woning en tussen alle meubelstukken door nog even een flared broek gekocht. Hopelijk valt hij een beetje mooi. Heb een andere in de winkel gepast maar zag dat er nog sale was bij Loïs zelf, dus uiteindelijk via daar met 30% korting gekocht.
Nu nog op zoek naar twee mooie, grote plantenpotten waar de planten in kunnen staan. Maar ik zag weinig leuks dus als iemand nog een tip heeft?

12 likes

Deze broek is leuk! Heb je ook een artikelnummer?

En nu moet ik stoppen

9 likes

Ik heb een h en m linnen dekbedhoes (in het beige weliswaar) ik ben er zo blij mee! Slaapt echt heerlijk!

1 like

Goede tip!

1 like

Ja haha ik ook :grimacing: een van de pré’s van een cup :raised_hands:

Haha ja die. Jammer dat ik dat niet ga passen :rofl:

1 like