Oeh die van jou is ook heel tof! Deze hadden ze ook in blauw paarsig maar niet zo’n diepe kleur als de jouwe geloof ik.
Ik heb voorheen alleen maar zwarte en wit met zilver telefoons gehad. Ben normaal niet zo van de hele fancy kleurtjes, maar ik zag deze en die vond ik wel echt heel tof. In de zon is ie nog mooier (van wat ik op filmpjes heb gezien, krijg mijne morgen pas als het goed is).
En als ik de kleur echt beu ben doe ik er wel een ondoorzichtig hoesje omheen
Oeps weer veel geld uitgegeven aan een piercing Maar ik volg haar al een tijdje op instagram en vind het zo tof dat ze dit maakt met haar eenmanszaakje!
Van Alicerubystudio op Etsy!
Action, met name nav de tip over dat ding dat m’n badkamer schoon moet krijgen maar ja je verlaat de Action eigenlijk nooit met 1 ding
En dit voor 13 euro bij elkaar, H&M! Dat achterste is een body en t zwarte broekje heeft een heel klein ribpatroon.
( @Xigua ) Voor geïnteresseerden hier de aanfotos van de zalando jurkjes. Ik ga de witte “trouwjurk” terugsturen. Te soep-oma-jurk en hij schijnt onwijs door.
De bloemenjurk is leuker met opgerolde mouwen.
Oh my i love Toronto! Heb er drie maanden stage gelopen dus als je nog tips nodig hebt, let me know
Ik had er van de week zoete aardappelfriet met vegan mayo
Het merk heet Warm Nordic, ik heb ze via Flinders besteld
Oeh das ook een goeie tip!
Die lepeltjes heb ik van de week via Aliexpress gekocht. Exact dezelfde haha.
Heb je een linkje?
Nice!! Tip; doe die tepeltjes niet in de vaatwasser. Ik heb ze ook en de mijne zijn nu helemaal zilverkleurig. Echt al met na 1x gingen ze verkleuren
Lekker tepeltjes in de vaatwasser <3
Tepeltjesssssss
Omdat ik echt basic ben en keto pumpkin spice wil en toen nog meer lekkere smaakjes tegenkwam.
Via welke website bestel je dit? Lijkt mij ook wel lekker om te proberen