Show je laatste aankopen #3

s-l500 AC_SY400

Omdat ik echt basic ben en keto pumpkin spice wil en toen nog meer lekkere smaakjes tegenkwam.

22 likes

Via welke website bestel je dit? Lijkt mij ook wel lekker om te proberen

Prijs is wel om te janken, zag ik :weary:

1 like

Keer wat anders, zilveren tepeltjes :joy:

3 likes

Engelse Amazon

1 like

De legging

9 likes

Hahahahaha oh kak!

1 like

Thanks voor de tip! Heb ze gelijk besteld :heart_eyes:

Ben echt op jacht naar leuke, niet al te standaard jurkjes voor op kantoor voor de herfst en winter. Ik ben een beetje klaar met de standaard high waist jeans met een shirt, blouse of trui.

4 likes

12 likes

:astonished: waar koop je dit??

Waar liggen die haarhanddoekjes? Zoek ze steeds bij de borstels etc. maar kan ze nooit vinden

Ik laat t je weten!

1 like

Bij mijn action in t zelfde gangpad als de verzorgingsproducten! Tegenover de scheermesjes, en dan onderaan, vind ze bij mijn action wel slecht te vinden hoor dus wellicht is dat overal zo
Weet zo snel ff niet wat er direct naast ligt sorry, ik zou er anders gewoon een keer naar vragen

1 like

Nieuwe aanwinsten. Zit wel helemaal onder de kleine naaltjes wat godverdomme veel jeukt en prikt :sob:

13 likes

Heb vandaag een loavies bestelling binnengekregen met dingen van de sale, maar ik vind de kwaliteit echt ruk de jurkjes hebben een rare pasvorm. Hou wel een blazer en een jurkje maar alleen omdat deze maar 15 euro ofzo waren. Meer zijn ze ook echt niet waard.

1 like

Even een stuk plakband plakken over de plekken waar er naaldjes in je huid zitten en dan er weer afhalen. Dan worden ze eruit getrokken. Ik kan uit ervaring zeggen (mijn been is ooit in de cactussen beland) dat dit heel goed werkt :sweat_smile:

2 likes

@BiloxiParish @HvO heb beide gedaan, maar her en der blijft het zitten en kan ik niet vinden. Ik hoop nu maar gewoon dat het vanzelf weggaat :expressionless:

Dit had ik ook. Alles 100% polyester en kwam al heel verkreukt uit de verpakking :sob:

Ja dat ook! Vooral de blazers die ik bestelde. Hopelijk krijg ik ze eruit met strijken/stomen.