NGD2019
Matt&Natt laptop rugzak van TLGB en nieuwe veterschoenen bij Sacha. Hopelijk blijft het hierbij vandaag

Die code doet het sowieso niet. Stond wel zo aangegeven, maar werkt dus niet. In het Glamour Day topic staat ergens een andere code!
Ik heb precies dezelfde twijfel gehad en heb de onderste uiteindelijk gekocht. Vind de kleur echt prachtig! Iets meer oranje, maar echt niet fel. Oud-oranje? Bestaat dat?
Ja, al een jaar ongeveer. Vorig jaar verkochten ze deze ook! Heb ook een overvloed aan die kleur, maar is ook mijn lievelings.
Waar heb je deze top vandaan?
Deden eigenlijk niet mee met de korting bij vd Assem maar toen ik ernaar vroeg kreeg ik ze alsnog mee voor 195 ipv 250 euro alsnog erg veel maar op slag verliefd, stond met een minuut weer buiten volgens mij haha
Niet zelf gekocht, maar gekregen. En subtiel gehint dat hij het beter nu kon kopen, scheelde toch 14 dollar (Asos)
Sunad
Oh en dit boek ook haha, love JVN <3
Jaloers op goosecraft voor 135 wil ook nog een nieuw leren jasje
Ja zo bizar, ik was al maanden op zoek naar een mooie en kwalitatief goede. Nu hing deze bij hudsons bay van €279,95 voor €169 en dat vond ik al prima, want er stond in de voorwaarden van glamour dat acties en aanbiedingen uitgesloten waren. Toen ging afrekenen en rekende ze zonder glamour te laten zien toch 20%
Hoe heet dit matt & nat model? Ik kan m niet vinden! Heel mooi
Door dubbele korting (glamour day & sowieso al 20% off trousers) kon ik deze broek niet weerstaan

Het is de Paxx Vintage! Moeilijk te vinden via de website