Show je laatste aankopen #3

Heel mooi! Waar is die bovenste van?

1 like

Deze kon ik niet laten staan. Enorm afgeprijsd en mijn lievelingskleur.

6 likes

Scotch & Soda :slight_smile:

1 like

Vandaag de ijzeren rietjes gebruikt voor m’n shake na het sporten. Maakt het altijd wat lekkerder vind ik haha. Het drinkt op zich wel prima, maar eigenlijk zijn ze net te kort voor m’n shakebeker. Dus dan moet ik echt het rietjes vasthouden. Maar hè, Voor die paar euro en gelijk 6 rietjes heb ik dat er wel voor over😊

1 like

:slight_smile:

9 likes

Kan je al een review geven? Ben ook op zoek naar een hele warme jas die er ook leuk uitziet en geen 1000 euro kost.

Waar is deze van? :grimacing:

Modstrom!

1 like

mooi, van waar?

Deze longsleeve in het zwart:

Sowieso een tip. Ik vind de basics van zalando van goede kwaliteit :slight_smile: Neem alleen 1 maatje groter dan normaal.

3 likes

Oeehhhhh very nice

1 like

Aanvulling: ze zijn echt heel fijn! Ik heb er ook meerdere.

1 like

Mooi Oranje, Willem

5 likes

Broeken.

5 likes

Shampoo Jason and the argan oil

Jungle conditioner

En voor de boi Godiva shampoo:

5 likes

Ik heb een Levi’s 501 in het grijs gekocht en ben daarna nog even de boekwinkel in gelopen…

8 likes

Why am I like this

34 likes

Blij mee!!

16 likes

Ik weet dat het hier niet hoort maar krijg in het ik zoek topic soms wat weinig respons. Weet iemand waar ik een wijde zwarte broek als deze kan vinden? Gaat vooral om de pasvorm, dus overal wijd maar wel nog met een beetje model. Zoek me rot. Asos, Zara etc kan ik niks vinden

4 likes

Thanks! Heb ik gekeken maar dat zijn het eerder die “tapered” broeken die toch iets al toelopen, of juist die wijdere uitlopend. Zo lastig!!