Show je laatste aankopen #3

Mezelf kennende doe ik bijna niks met de echt gekke kleuren, maar oranje, rood, roze, neutrals en de metallics vind ik echt wel bruikbaar! En ik vind de collab supertof, volg ook de docu.

3 likes

Hahahaha geweldig

Geweldige trui! Kleur ook :slight_smile:

1 like

Nu donderdag nog de sleutels van het huis in ontvangst nemen :joy:

21 likes

Haha, is dit een teken van de televisiegoden? Ik ben er nu ook een aan het uitzoeken. Waarom heb je voor deze gekozen?

1 like

Dit was allemaal zo niet nodig :sweat_smile:

9 likes

Hahaha wij kunnen maximaal een 49/50’’ kwijt op de muur dus veel valt er al af. Daarbij is Oled pas beschikbaar bij tv’s vanaf 55’’. Dus gekeken welke dan als een van de betere uit de test kwam wat betreft 49’’. En dat is deze (de 49q70r). In de reviews las ik dat hij ook minder weerspiegelt en mensen tevreden zijn met betrekking tot beeld en geluid. Dus zodoende op deze uitgekomen :blush:!

1 like

Wat fijne basics en nu tot aan de kerst echt even niks meer kopen.

10 likes

Hahaha je bent echt overal geweest waar ik ook standaard heen ga :joy: ik ga in december weer lekker

allemaal van Asos

17 likes

Mooi dat pak

1 like

Heel mooi pak ja!! Ik heb gelijk gezocht op de website, maar kan hem niet vinden. Heb je misschien een linkje?

1 like

Tuurlijk!

https://www.asos.com/nl/asos-tall/asos-design-tall-trainingpak-met-hoodie-smalle-joggingbroek-met-knoopdetail/prd/13715058?clr=donker-blauwgroen&colourWayId=16559796&SearchQuery=tall%20joggingbroek

1 like

Mijn titel als hamster mama wel waar maken

En twee speeltjes voor de hond

29 likes

Deze in het geel. Want ik ben eigenlijk nog 12 en nu wil ik naar het bos.

6 likes

Ik ben een simpele vrouw. Lisa Eldridge brengt nieuwe lipsticks uit, ik koop ze.

46 likes

Nieuwe. Want heb de mijne al 10 jaar en er zijn 5 knopjes afgetrokken door m’n lieftallige dochter.

18 likes

Zelfde broek in groen en zwart, van Monki!

20 likes

Emaillen pan en twee broodvormen.

16 likes

Alled van kwantum haha

33 likes