Show je laatste aankopen #3

simpele comfortabele nike’s. Waarom hebben bijna alle sneakers witte zolen? vind dit zoveel mooier.

6 likes

@Superkonijn Super leuk! Waar zijn ze van?

1 like

Thanks! Voor dat geld ook maar gekocht, prima voor werk.
Ze zijn er nu weer in 38 als iemand ze nog wil…

1 like

Jasje en blazer. Vind dit niet echt een topfoto, in het echt vind ik het leuker

10 likes

Waar heb je dat tijgershirt van?

Is van azuka.nl ik heb m bij boa c gekocht

Ahaa :wink::wink::wink::wink: thenks!

1 like

@Superkonijn thx! Gelijk besteld :see_no_evil: had nog toevallig een kortingscode liggen voor 15% korting ook, dus mooi meegenomen

1 like

Want 33% korting in de Adidas app :woman_shrugging:

8 likes

Heb echt een spijkerbroek identiteitscrisis, elke broek vind ik vreselijk zitten atm. Hoop dat deze nieuw leven in kast geven. Zijn allebei van pull&bear

8 likes

Ik ben heel benieuwd naar de ivy bears! Zou je hier een mini review willen plaatsen als je ze geprobeerd hebt? :see_no_evil:

Tshirt achtig jurkje, JDY. Maar 17 euro, blij mee!

4 likes

Ennn ze gaan weer terug grrrrr! Qua breedte super maar qua lengte voet is t nét te krap aan. Huilon! Die ga ik niet meer vinden voor zo’n prijsje

2 likes

Super spannend allemaal.

3 likes

Waar heb jij ze besteld? Gebruikte ook eerst suger hair bear,maar vond het toch wel prijzig worden.

Zijn deze beertjes ook een beetje ‘lekker’ a la Haribo beertjes of is het vies? Ik wil ook vitamines slikken voor m’n haar, maar ik krijg die mega pillen of capsules nooit weg.

https://image1.superdry.com/static/images/optimised/zoom/upload9223368955665506545.jpg

5 likes

Oh jammer. Dan ga ik kijken waar ik ze online kan bestelen.

1 like

Lekker ordi voor een feestje van mijn werk morgen

19 likes

38 heb ze alleen al terug gestuurd :see_no_evil: