Show je laatste aankopen #3

Ik heb zelf ook niet voorgevormde bh’s (dus zonder beugel en cup) maar dan wel met een padding! Dan schijnt je tepel dus nooit door :grin: vind ze zelf heel lekker zitten, maar heb een b-cup dus weet niet of het met grotere borsten ook fijn zit. Heb ze van h&m!

4 likes

Zara Home

59 likes

Ik was dus een paar dagen in Disneyland

en deze gekregen van mijn vriend

(in het echt wel veel mooier, is vrij groot)

Luf Stitch.

30 likes

Ik denk eigenlijk dat deze bh’s die je hebt besteld ook niet voorgevormd zijn… de eerste en derde lijken in ieder geval qua model zonder vulling. Wel echt lastig voor je dat je niks kan vinden! Wat ook nog een oplossing kan zijn is een balconet bh, die zijn lager zodat je iets meer speling kan hebben met hoeveel je ‘opvult’. Mijn borsten verschillen ook iets en als ik hoge bh’s draag dan zit er in de ene cup allemaal lucht wat heel vervelend voelt.

Uiteindelijk is denk ik toch de oplossing weer naar een speciaalzaak (misschien 1 waar ze andere merken verkopen dan die waar je al was geweest?) want de verkoopsters kunnen veel beter inschatten wat wel en niet goed gaat zitten en dat is via online zooo moeilijk. Elk merk valt ook weer anders (en vaak zelfs elk model binnen een merk) dus het is voor een niet-lingeriekenner heel moeilijk om in 1 keer iets goeds te bestellen.

Aah ja hoop dat ze goed zitten! En weet niet of je heel erg zichtbare tepels hebt maar een idee kan ook zijn om altijd een strak hemdje onder alles wat je draagt te doen (maar dat doe je misschien ook al). En for what it’s worth; ik vind het zelf helemaal niet storend en ik zie ook steeds meer vrouwen kanten bh’s dragen. De tijd van dat alles glad en voorgevormd en rond moest zijn is over, dat zie ik echt duidelijk in het straatbeeld!

1 like

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

9 likes

10 likes

Van waar is de jurk? Love it! :heart:

1 like

Dankjewel, hij is van inwear!

Dankje! Hij is vintage, dus dit was de enige maar ik heb m van deze etsyshop: https://www.etsy.com/nl/shop/VintageByMother

1 like

Wat retail therapy:

Enza Costa

American Vintage

allebei via Yoox

En een impulsaankoop via Instagram Stories haha, is van een shop die Cali Tiger heet. Ik zocht al langer een mooie vergulde ketting met een rechthoekige hanger en deze was maar 25 dollar en verzending was gratis dus ok.

5 likes

Superrr blij mee! Ik draag hem met de 3 bovenste knoopjes open. Dat geeft een v-hals en staat wat vlotter vind ik :blush:

13 likes

Mooi! ik vind de hals dicht juist heel mooi, lekker victoriaans.

1 like

Vind ik ook zeker een leuke stijl, naar omdat zwart mij niet super goed staat, wil het het niet zo strak om mijn gezicht. (Klinkt dat begrijpelijk? Hahah!)

2 likes

Voor de boyfriend! Nu met 20% via Hopt :slight_smile:

14 likes

Je hebt me geinfluenced, heb hem ook besteld

1 like

Zo leuk! Ik heb hem door jou ook besteld als verrassing voor mijn vriend.

1 like

Plafondlamp voor in de keuken

6 likes

mooi! ik ben nog opzoek naar nieuw bestek, waar komt deze set vandaan?

Action!

1 like