Oh dank je wel voor deze tip! Net even mijn favoriete gezichtsreiniger/olie ingeslagen met 30% korting. Wilde eigenlijk op Black Friday bij ICIParis wachten maar geen idee of die ook aan de 30% doen en dan nog die extra korting.
Omg zo toevallig. Ik keek op Etsy naar vintage truien en vond een trui die m’n moeder gehad heeft! Ik heb die ook gedragen, maar toen heeft ze 'm een keer te heet gewassen en er kwamen wat gaten in.
Heb even het model anoniem gemaakt, omdat t geen professionele verkoper is.
En een nagellak van Etsy nu ik wat minder nagelbijt.
sexy truitje mama
Heb ook mooie foto’s van de real mama in deze trui, maar ik droeg 'm met een hemdje. M’n moeder was hotter than her daughter.
Wat leuk dat je hem hebt gevonden!
Hij is echt super tof
Wat een heerlijke eerste trui en broek.
Eindelijk een nieuwe winterjas! Ben al twee jaar op zoek naar een warme slaapzak jas om de winter te overleven, maar kon nooit de perfecte vinden. Maar heb het idee dat ik er nu eindelijk een heb gevonden die groot en lang is, maar niet compleet vormloos. En 60% korting!
Ziet er lekker warm uit! Waar is die van?
Ja he! Jas is van Lee en heb hem besteld bij Zalando (als je zoekt op lee long puffer) vind je hem.
Die had ik via UW besteld! staan best veel van zulke kettinkjes op
Tafel was van een eenmanszaak die er helaas mee stopte. Daarom voor een klein prijsje kunnen krijgen maar kan je op dat gebied niet verder helpen. Het was een los tafelblad van essenhout. Afmetingen zijn 210 bij 100. Misschien kan je daarmee verder zoeken?
Stoelen zijn van de Haco: stoel Watson in de kleur liver.
Dat laatst boek vond ik echt mega-interessant. Echt veel geleerd en ik strooi soms random met feitjes die ik gelezen heb.
Weet iemand tot wanneer de actie op MAC bij Douglas geldig is?