Show je laatste aankopen #3

Oh dank je wel voor deze tip! Net even mijn favoriete gezichtsreiniger/olie ingeslagen met 30% korting. Wilde eigenlijk op Black Friday bij ICIParis wachten maar geen idee of die ook aan de 30% doen en dan nog die extra korting. :grin:

1 like

Omg zo toevallig. Ik keek op Etsy naar vintage truien en vond een trui die m’n moeder gehad heeft! Ik heb die ook gedragen, maar toen heeft ze 'm een keer te heet gewassen en er kwamen wat gaten in.
Heb even het model anoniem gemaakt, omdat t geen professionele verkoper is.
En een nagellak van Etsy nu ik wat minder nagelbijt.

19 likes

sexy truitje mama

1 like

:sunglasses:
Heb ook mooie foto’s van de real mama in deze trui, maar ik droeg 'm met een hemdje. M’n moeder was hotter than her daughter.

7 likes

Wat leuk dat je hem hebt gevonden!
Hij is echt super tof :heart_eyes:

1 like

Gister wat geshopt

Episode:
Jasje

Broek

Shirt

Trui

Monki:

Champion trui bij Urban Outfitters

34 likes

Wat een heerlijke eerste trui en broek.:heart_eyes:

1 like

Eindelijk een nieuwe winterjas! Ben al twee jaar op zoek naar een warme slaapzak jas om de winter te overleven, maar kon nooit de perfecte vinden. Maar heb het idee dat ik er nu eindelijk een heb gevonden die groot en lang is, maar niet compleet vormloos. En 60% korting!

9 likes

Ziet er lekker warm uit! Waar is die van?

Ja he! Jas is van Lee en heb hem besteld bij Zalando (als je zoekt op lee long puffer) vind je hem.

1 like

6 eetkamerstoelen :grinning:

41 likes

Salontafel

9 likes

Die had ik via UW besteld! staan best veel van zulke kettinkjes op :slight_smile:

Tafel was van een eenmanszaak die er helaas mee stopte. Daarom voor een klein prijsje kunnen krijgen maar kan je op dat gebied niet verder helpen. Het was een los tafelblad van essenhout. Afmetingen zijn 210 bij 100. Misschien kan je daarmee verder zoeken?

Stoelen zijn van de Haco: stoel Watson in de kleur liver.

1 like

Dat laatst boek vond ik echt mega-interessant. Echt veel geleerd en ik strooi soms random met feitjes die ik gelezen heb.

7 likes

Omdat ik er goede verhalen over hoorde (ik trap er altijd in)

Deurknoppen voor In de babykamer

18 likes

Weet iemand tot wanneer de actie op MAC bij Douglas geldig is?

Kreeg hier nog een gratis eye primer bij.

7 likes

Waterkoker

13 likes

Eindelijk nog de limited edition Nars Orgasm blush gevonden :tada:

24 likes