Show je laatste aankopen #3

Oww ik wil die Timberland sandalen zooo graag, heb juist een smallere voet dus ik ben erg in verleiding…

Nieuwe bloes gekocht:

8 likes

Alles primark. Gele badpak met rushes is zo leuk! Maar helaas geen foto van op de site.

En m’n lievelings wimpers de ‘deluxe lashes’ in ‘Molly’ en natuurlijk haar elastiekjes voor 1,50 want die krengen zijn altijd kwijt.

7 likes

Sorry dubbel! Even spoiler om niet zoveel grote foto’s te posten:

3 jurkjes

15 likes

Bij mij zijn ze te smal onder m’n voet… ik heb niet overal steun. Ik vind ze wel supermooi, maar ook ik heb ze met pijn in m’n hart teruggestuurd :disappointed:

14 likes

Niks mis toch met je voeten? Gewoon showen met je nieuwe sandalen :hugs:

2 likes

Heel leuk alledrie! Waar zijn deze van?

1 like

Ook alle 3 van de primark? Zien er echt leuke jurkjes uit!

1 like

En @Goudlokje nee zijn allemaal van byrebellion.nl!

1 like

Haha, er is ook weinig mis met mijn voeten, maar ik weet dat sommige mensen er niet van houden om voeten te zien, dus ik dacht ach een spoiler kan geen kwaad.

1 like

Oh ik dacht echt dat het wel kon. :sweat_smile: Maat groter?

ik moet er echt aan wennen dat dit topic onder centraal station valt en niet onder shoppen.

Weet jij hoe die maten vallen?

Nee geen idee helaas! Morgen avond weet ik het te vertellen als het goed is.

Dit leuke tassie via zalando lounge:

tas%20liebeskind

12 likes

Eindelijk een nieuw horloge!
Jaren zonder gedaan, maar ik mis het wel. Heb hele dunne polsen, dus veel horloges vallen af. Nu deze maar eens proberen om weer te wennen, eindelijk een bandje dat wel past!

4 likes

Eh? Waarom doet mijn afbeelding zo raar? Hoe krijg ik die er netjes in?

Als je rechtsklikt op afbeeldingslocatie kopiëren en dan hier ctrl v krijg je alleen een plaatje!

Het jack voor de helft van de prijs bij de C&A. Helemaal blij, had de laatste. :ok_hand:

20 likes


32 likes

Pul.l&.B.ear

Bian.co

Ik heb zin in meer kleur :smile:, allebei via Z.alan.do

21 likes