Show je laatste aankopen #3

Sowieso tof! Ik heb altijd al een foodie/snack boom en vind het nog steeds leuk haha. Elk jaar komt er weer wat bij.

1 like

Ik vrees dat ik zo in de ban van black friday en webshoppen ben dat ik geen eens kon bedenken dat er fysieke winkels bestaan :joy:

2 likes

Wat een leuk idee, wat geef je hem allemaal?

Grappige dingen (zoals die boxershorts), functionele dingen (bijv een boek van zijn favo schrijver, een of ander bbq geval die hij al lang zoekt), sexy dingen en het laatste vakje ben ikzelf met een strik (deze https://www.coolgift.com/nl/Naughty-Knot?gclid=EAIaIQobChMI1vHdoLiI5gIV0-R3Ch2EMATwEAQYAiABEgKJ2vD_BwE)
Nu pas ik niet in een doosje dus daar moet ik nog even iets op verzinnen :joy:

(lame misschien allemaal hoor maar 16 jaar is lang en dan moet je elkaar soms verrassen!)

16 likes

I love it. Ik zou dit nu al willen doen en we zijn nog niet eens een jaar samen haha

Foto van jezelf in strik en die in het doosje?! :grimacing:

1 like

Blijkbaar heb ik een bepaalde voorkeur voor kleuren haha. Maar ze zijn écht allemaal anders.
Wilde eigenlijk nog blush stix en lite stix maar dit is wel even genoeg.

9 likes

ja zoiets gaat het worden! is ff plannen met drie kinderen, die strik is wellicht wat koud tijdens het ontbijt :crazy_face:

2 likes

Deze pijnlijke jongen

46 likes

Au. Wel mooi!!

Douanekosten komen er alleen bij wanneer je wordt uitgekozen tijdens een steekproef dus ik hooooop :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers: dat ik dat niet wordt haha.
Die verzendkosten zijn inderdaad echt hoog. Vaak kun je wel met een coupon korting krijgen daarop, maar dat kan met deze actie helaas niet. Maargoed, 30% korting is natuurlijk ook al heel wat. Zeker aangezien veel kleuren hier vrijwel niet verkrijgbaar zijn. Heb nu ook een selectie moeten maken want het liefst wilde ik de halve site leegkopen :sweat_smile:
Hoop trouwens dat Trap me staat. Op swatches ziet hij er inderdaad super mooi uit, dus hij kan eigenlijk niet tegenvallen maartoch…

1 like

Omg dit ziet er echt pijnlijk uit :tired_face:
Wel heel gaaf btw!

2 likes

Een half jaar niet op dat oor geslapen, maar wel de mooiste die ik heb. Nog steeds blij mee 8 jaar later!

Respect dat je er gelijk een ring in hebt :ok_hand:

Valt me tegen dat je hem niet zelf erin gezet hebt!

Hoezo respect? :flushed::flushed: voor het bewegen oid?

:joy::joy: hahahha. Het kraakte enorm dus was er zelf niet doorheen gekomen denk ik

2 likes

Haha ja, dat het sneller beweegt. Durfde het zelf pas toen het genezen was. Maar misschien ben ik gewoon een watje hoor.

Na maanden/jaren zoeken eindelijk een perfect paar gevonden, wel tweedehands, maar dat maakt natuurlijk niks uit:

Het zijn tanden van de uitgestorven megalodon. Hierna nog een groter paar zoeken :heart:

[EDIT]En deze was ik nog vergeten te delen, Lemon Quartz en Montana Agate in 18k gold plated zirkonia pavé setting:

Heb ik een (weight) koopverslaving? Misschien.

17 likes

In onze shop piercen we niet met ringen in kraakbeen (op wat uitzonderingen zoals een septum na), omdat een ring heel beweeglijk is en omdat een ring in verse piercing (dus gecurved sieraad in een recht kanaaltje) voor extra irritatie zorgt. Ook omdat je makkelijk tegen je sieraad aankomt zo en een conch echt een bitch kan zijn. Hoop dat het allemaal meevalt met de genezing. Anders echt eerst een staafje erin stoppen hoor.

2 likes

Net bij Ici Paris 2 Anastasia Beverly Hills paletten voor 39 euro besteld in een speciale uitvoering. Erg blij mee, normaal kost eentje al rond de 50. Deze set kost eigenlijk 59 euro, maar met de BF actie krijg je nog 30% extra korting.


8 likes