Bedoel je die groene?
Bij sport.2000 maar dan zonder puntje!
Ik voel koopwoede (net loon gekregen) maar heb het netjes kunnen houden. Bestellinkje bij H&M:
Twee porseleinen bordjes voor m’n ~ fLaTLaYs~ voor € 2/stuk
En een parfumolieroller voor maar € 4, deze stond al zo lang op mijn lijstje maar mocht van mezelf niet alleen dit ding bestellen. Het geurtje is echt een aanrader trouwens, een beetje uniseks (als ik het me goed herinner, is al effe geleden dat ik 'm heb geroken), een beetje kruidig en “warm” op een knusse maar niet verstikkende manier.
En dan nog wat onderbroeken voor mij en wat sokken voor mijn vriend om toch maar geen verzendingskosten te moeten betalen
Volgens mij is het glas!
Ongerelateerd maar ik ben een ontzettende zwakkeling. 20% korting bij lookfantastic
Bobbi Brown corrector voor maar € 19
Wéér een sheer coverage foundation want blijkbaar heb je daar nooit genoeg van. € 28.
Leuke schoenen, ook een mooie aparte kleur
Waar is je leuke jurkje van?
My Jewellery!
Codenames is fantastisch!
Topshop via Zalando.
Ondergoed van Monki. Dit onderste model heet ‘oma’ hehe.
Weekday shortje.
Sandalen van Vagabond.
Rok van H&M
Top van H&M
Dat hok heb ik ook😁 veel groter dan de standaard hokken.
Haha mensen kwamen hier ooit bij ons voor aan de deur. En toen zei m’n vriend uiteindelijk dat ie niet wilde en toen schreeuwde die vrouw: “nou veel succes met je maden dan!!!”
Ze was blijkbaar erg beledigd dat we niet wilden
Gezwicht voor de forumtrend:
En er worden custom plugs in een teardrop vorm gemaakt met deze steensoort (‘Graveyard Point Plume Agate’):
Ennn deze weights met Lapis Lazuli per ongeluk gekocht:
Jaaaa DE plugs
En DE weights
Was een impulsaankoop vanochtend in de bus hahaha. Oh well.