Show je laatste aankopen #3

Beide shorts 10 euro bij de H&M :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Niet helemaal de kleuren die ik wilde hebben maar ik ga dip dye maken vanavond!

6 likes

Ik kon me weer eens niet inhouden :upside_down_face:

17 likes

Toch maar een hoes voor mijn nieuwe laptop gekocht, aangezien 'ie niet zo lekker in mijn oude past (zo jammer :slightly_frowning_face: )

8 likes

Weet iemand waar deze jurk van is?

U are amazeballs! Thanks!

1 like

Het is deze! :smiley:

1 like

Het vogeltje van dille en kamille, voor mijn calathea, die bij mij altijd hangt omdat ik hem te laat water geef

Jumpsuit en rokje van c&a, voor 20 euro samen!

34 likes

Maar dan met houten, zwevende latjes en een iets andere opstelling. Rib uit mijn lijf maar lang voor gespaard.

61 likes

Prachtig!

1 like

Nieuwe soort shapewear

1 like

Als je al een Hue shizzle hebt, kun je die dan toevoegen? Zit er een stekker aan? Haha misschien heb ik ook een snufje obnoxious nodig in my liiiife

1 like

Jaaa zo lekker, ik heb ‘m vorige week gekocht. Ik vind wel dat de geur snel vervaagd, heb jij daar ook last van?

Ja Tnx! Zit nu in het buitenland en heb nog wat nodig voor mn vriend (vaderdag blabla) voor zondag. Even snel nadenken, bedankt voor dit idee iig!

1 like

Je hebt me geïnfluenced! Ik heb dat spel ook gekocht. Voor mee op vakantie :stuck_out_tongue:

2 likes

Goeie keuze!

1 like

Heeeel mooi!

1 like

De rok voor als ik moet werken op warme zomerdagen!

15 likes

Dit badpak van weekday. Ik hoop dat hij mooi zit

33 likes

Allereerst bedankt aan de 165 stemmers :kissing_heart: Het is een combinatie van vanalles geworden. Het onderstaande is aangeschaft bij de parfumerie met het turquoise logo in Duitsland.

YSL Black Opium 90ml EDP €80 (sale)

V&R Flowerbomb 50ml EDP €76

Paco Rabanne Olympea 30ml EDP € 34,79 (sale)

Guerlain Acqua Allegoria Mandarine Basilic 75ml EDT €69,49

Jimmy Choo Floral 40ml EDT €39,99

45 likes