Geld moet rollen, ja toch?

Oe waar is die mooie blauwe trui van?
Samsoe & Samoe. Model Anour o-n 7355. Is er in een aantal leuke kleuren!
Waarvan?
3 bovenstukjes, de broekjes stonden me niet aan dus even kijken welke ik neem en dan nog iets erbij zoeken
Waar komt dat Stranger Things shirt vandaan😀?
Cuute! Waar heb je deze gekocht?
Ik heb deze maar dan effen groen (al even geleden gekocht) en ik vind hem fijn. Lekker zonder beugels maar toch iets stevig.
Voor wie nog benieuwd is naar de kleding van Shein. Ik heb alles sinds gisteren binnen. Ik had verwacht dat de levering veel langer zou duren, maar ik had alles binnen 1 week. Ik bestelde 5 items:
Besteld in mijn eigen maat (S). Is ietsje te wijd onder de armen maar niet storend. Zit verder perfect. Ook de kleur vind ik verrassend mooi. De string die je erbij krijgt, heb ik wel meteen weggegooid.
Qua borsten heb ik voor dit soort dingen altijd een M nodig en hiervan ook een M besteld. Zit perfect en is supermooi. Ziet er totaal niet goedkoop uit en kostte nog geen €10.
Een L besteld. Mooi ding zit qua maat goed maar als je in verhouding een langer bovenlichaam hebt gaat het wel wat problemen opleveren.
Deze bh heb ik al gedragen en vind ik superfijn. Deze bestelde ik in een M. Het broekje is wel echt te strak maar dat las ik al in de reviews. Ach er kan ook een zwart broekje onder.
Het jurkje is een teleurstelling. Deze bestelde ik in mijn eigen maat, maar is bij de borsten veel te wijd terwijl de mouwen te strak zijn. Het is ook zo’n viezig stofje. Deze gaat terug.
De reviews goed lezen en alles bij jezelf opmeten helpt zeker.
Ik zie Shein ook als advertentie vaak voorbij komen. Kost alleen 4 euro verzendkosten onder de 40 euro en ook weer 5 euro voor retour… Hierdoor twijfel ik. Ben je toch al bijna een 10tje kwijt voor als iets niet goed zit.
Maar als ik jou zo hoor is het het toch wel waard?
Heb je misschien een linkje van dat zwarte jurkje?
Ohh alocasia stingray! Hoe duur was die?
Zeker! Dit is hem: https://m.shein.com/nl/Eyelash-Lace-Panel-Bustier-Cami-Dress-p-650879-cat-1727.html
Op de foto’s is het niet mega goed te zien maar het gedeelte bij de borst is doorzichtig.