Zara! Eindelijk een net pak voor weinig geld.
Niet bepaald heel toepasselijk met deze temperatuur maar voor nog geen 14 kon ik ze niet laten staan. Ze zijn trouwens van Even&Odd
Alles met korting gekocht🙌🏻
Hudson’s Bay:
Kiko:
Ik moest me echt inhouden bij Hudson’s Bay. Zoveel make-up in de sale van Bobbi Brown, Mac en Clinique. Uiteindelijk alles weer teruggelegd en hard weggerend😅 Oh en Ici Paris heeft best wel wat make-up van Urban Decay afgeprijsd. Ook daar ben ik maar snel weg gegaan zonder iets te kopen💪🏼
Waar is deze leuke rok van?

(geen idee of ik deze al heb laten zien)
Van boven naar beneden. Gekocht bij: Dr Martens online winkel (shirt en de lage Docs), Zalando (de sandalen), Amac (de hoes).
Love de sale! De sandalen wilde ik gister passen (mocht alleen niet bij de winkel, want ‘ze zijn er niet in je maat’ (ik zit tussen 41 en 42 in en wilde graag 41 passen, want ze hadden 42 niet meer) en nu vond ik ze met 50 euro korting. Hopelijk zitten ze wel gewoon goed En nu is mijn kledingpotje bijna leeg, haha.
En een paar shirtjes van de Primark (waaronder 1 met madeliefjes en is mijn favoriet totnutoe, blijft ook mooi in de was) en een paar potjes nagellak
Wauw die sandalen zijn tof!
Maar mocht je ook niet een maat groter passen om te zien hoe ze eruit zien?
Wil ik ook weten! Leuke combi ook met die top
Die hadden ze niet in dit model. Volgens haar ‘gingen ze niet verder dan 41.’ Blijkbaar wel dus. Ik heb wel wat andere modellen in een maat groter gepast. Daar zat 1 paar wel lekker van, maar die vond ik verder afschuwelijk.
Ik heb ze, ze lopen fijn!
Twee Oilily dekbedovertreksets in de sale gekocht
Van €169,- voor €33,99:
Van €149,- voor €34,99:
En nog ergens €5,- extra korting vandaan getoverd hehe.
Wow waar? Zo mooi! Vooral die laatste
Fonq, hebben ze heel veel afgeprijsd. Maar deze waren bijna direct uitverkocht, sorry
Geeft niet, haha. Ga toch nog even kijken! Thanks
Oh dat is ook lekker handig van de verkoopster dan. Ik zie trouwens nu pas je titel, je doet hem echt eer aan haha
@Revelry dat is fijn om te horen. De mijne liggen bij het postkantoor want ik was te laat om ze op te halen dus dat moet ik morgen even doen. Hopelijk zitten ze bij mij ook goed. Twijfelde een beetje over de maat.