@Vriendelijkegroet38 Klopt inderdaad, je zet de koffie over ijs (wel genoeg ijs doen, anders wordt de koffie niet koud genoeg) en dan melk erbij. Ik schuim de melk altijd op, dat is extra lekker.
Trots op jou!
Je kunt die siroopjes ook op amazon kopen, iets goedkoper. Dus als ze bevallen weet je dat (:
Thanks!
Gebruik deze al zeker 10 jaar en vind ze nog steeds een geweldige vondst. De stof is dunner dan leggingstof en de randen zijn ook heel plat, waardoor ze onder een jersey jurkje bijvoorbeeld ook totaal niet opvallen.
Ik kan de rok en de top niet vinden, heb je toevallig nog linkjes? Of ik heb pech en het is op!
Als je die sandalen binnen hebt, kan je dan laten weten hoe dun de zool is? Ik ben op zoek naar mooie sandalen met een iets betere/stevigere zool.
Ja zal ik doen! Ik heb ze met 25% korting, code GETTOMS. Alvast voor als je ze ook wil, geldig t/m 30 juni
Wat is er bijzonder aan deze koffie? Aangezien je hem gewoon ook heet zet?
Waar koop je deze? Op internet zie ik alleen vanaf maat 40. Of verkopen ze deze broekjes niet in kleinere maten?

afbeelding|281x500
Ik draag altijd maat 44 in deze broekjes (en dat komt overeen met mijn kledingmaat). Vroeger kocht ik ze in een lokale winkel (ik woon daar niet meer), tegenwoordig op internet. Ik weet niet waar je woont, maar als je in de buurt van een Bijenkorf woont zou je daar misschien nog kunnen kijken. Ik durf alleen niet te zeggen of ze ook in kleinere maten bestaan, sorry!
Ze zitten heerlijk, heel zacht leer, maar ik zag wel de afdruk van de bandjes in mijn voet staan omdat ze iets te smal zijn. Dus ik doe ze nog even aan en denk ik er goed over na. Voor dat geld moeten ze wel echt goed zitten.
Volgens mij heb ik een jumpsuit fetish ontwikkeld.
Allebei van Monki. Tweede jumpsuit influenced door @Banananana
Er begint een heel hard muziekje/geluid te spelen bij deze gif?? Ik zat me rot te zoeken welke tab het was haha
Ja ik schrok ook heel erg