Show je laatste aankopen #3

Door jou heb ik nu kaartjes voor hun concert in Scheveningen gekocht! Ik dacht dat ze uit elkaar waren, maar blijkbaar niet!

1 like

Oh ja, dat was het! Ik ben niet zo’n megafan maar Keane doet me altijd denken aan de beginfase van mijn relatie, dus toch bijzonder.

Heel tof! Waar is hij van?

Oh ik zag deze jurk ook al in de webshop, vind 'm zo mooi!

1 like

Allemaal Asos uit de sale

Schoenen

En omdat ik een thema begon te zien ook een ander printje nog

24 likes

Ohhh heb je een linkje van die bovenste jurk?! :heart_eyes:

7 likes

Ik had ze al gepost, maar heb ze vandaag eindelijk ontvangen, super blij mee :heart:

11 likes

Ook besteld :grimacing:

1 like

Deze maxi jurk van de vila! Zit ook een split in. Twijfelde tussen zwart en groen, toch deze geworden😊.

22 likes

Heb je een linkje van de schoenen?

NM, gevonden!

1 like

Wooh die staat mooi! En wat een prachtig figuur heb jij!

1 like

30% korting is echt niet goed voor m’n zelfdiscipline. Dus nog maar een paar weights besteld, het linker paar (brass met amethyst):

3 likes

Mag ik vragen wat dat precies is, om je oor mee te rekken of zo?

En deze op aanraden van mijn tante omdat ik altijd zo gauw ontevreden ben over alle stofzuigers die ik tot nu toe heb gehad.

6 likes

Ik heb weer eens dit model jurkje besteld. Deze keer een zwarte van byhilke.nl (is één maat, ik draag normaal L/XL maar zit een goede rek in. Lint zit er los om heen dus is geen echt wrap dress). Twijfel nog om nog een kleurtje erbij te bestellen.

16 likes

Zie het als een soort oorbel voor (al) opgerekte oren. Dus in principe niet om je oor verder mee op te rekken :blush:

1 like

Ik ben zo afgeleid door de voeten van het model.
Alsof ze kramp heeft.
‘Even doorbijten mijt, nog 6 setjes en dan ben je klaar’

Jurkjes zijn super leuk overigens!!!

9 likes

hahaha kei raar inderdaad :joy:

Ik zou army doen dan. Die andere schijnen denk ik erg door bij je onderbroek

@Topaas volgens mij is het in dit soort topics de bedoeling om geen waardeoordeel aan lichamen te geven… Je kan natuurlijk wel gewoon zeggen hij staat je mooi of je lichaam komt er goed in uit!

1 like