30% korting is echt niet goed voor m’n zelfdiscipline. Dus nog maar een paar weights besteld, het linker paar (brass met amethyst):
Mag ik vragen wat dat precies is, om je oor mee te rekken of zo?
En deze op aanraden van mijn tante omdat ik altijd zo gauw ontevreden ben over alle stofzuigers die ik tot nu toe heb gehad.
Ik heb weer eens dit model jurkje besteld. Deze keer een zwarte van byhilke.nl (is één maat, ik draag normaal L/XL maar zit een goede rek in. Lint zit er los om heen dus is geen echt wrap dress). Twijfel nog om nog een kleurtje erbij te bestellen.
Zie het als een soort oorbel voor (al) opgerekte oren. Dus in principe niet om je oor verder mee op te rekken
Ik ben zo afgeleid door de voeten van het model.
Alsof ze kramp heeft.
‘Even doorbijten mijt, nog 6 setjes en dan ben je klaar’
Jurkjes zijn super leuk overigens!!!
hahaha kei raar inderdaad
Ik zou army doen dan. Die andere schijnen denk ik erg door bij je onderbroek
@Topaas volgens mij is het in dit soort topics de bedoeling om geen waardeoordeel aan lichamen te geven… Je kan natuurlijk wel gewoon zeggen hij staat je mooi of je lichaam komt er goed in uit!
Ja daarom twijfel ik dus. Ik vind juist die gele en blauwe zo leuk. Maar lijken mij ook erg door te schijnen. Was aan het bedenken wat ik er eventueel onder zou kunnen dragen.
Nou ik vind dingen waar weer iets onder moet per definitie al niet comfortabel tenzij je als strandjurk wil over je bikini, dan is doorschijnen niet zo erg.
Er zijn vast ook wel wikkeljurken in die kleuren te vinden in een wat dikkere stof. Ik vind het echt heel voorschut als je onderbroeklijnen zo zichtbaar zijn aan de achterkant in een luchtig jurkje haha
Haha ja dit is zeker waar. Als iets goed past en fijn zit, heb ik nogal de neiging om meteen alle kleuren daar van te kopen. Ik ga gewoon even verder kijken. En ondergoed lijnen vind ik hierbij ook echt niet mooi nee!
Haha ik had precies hetzelfde stofzuigerprobleem, maar ben alweer ruim een jaar heel blij met deze Goed ding!
Wat een prachtige tas!
wat dingetjes die ik de afgelopen paar weken heb gekocht, allemaal vintage op die rok met bloemen na die is van &other stories.
Ah wat een leuke aankopen allemaal!
Echt een van de best passende bh’s die ik ooit heb gekocht. Vijf euro bij de Zeeman. Ben benieuwd hoe lang hij mooi blijft, maar hij is perfect onder een witte top iig.
Ik heb deze net op m’n gezicht geplakt nav het forum geloof ik. Is de rest van de hydroboost lijn ook fijn?