Post aanfoto van die jurk in wayrwt als je ‘m draagt. Ben benieuwd.
Na jaren vol frustratie een mini koel-vriescombinatie te hebben gehad, hebben we nu dit bakbeest voor in ons nieuwe huis gekocht. Eindelijk weekboodschappen kunnen doen, maaltijden kunnen invriezen, alle drank koud kunnen zetten…oh mijn god ik kan niet wachten.
& Other Stories aankoop was echt afgrijselijk, dus die gaat weer terug. En per toeval was het jurkje waar ik al een tijdje op jaag weer op voorraad in mijn maat bij Fabienne Chapot (met 50% korting) dus die dan maar eens proberen. En het was gelijk de allerlaatste, dus mijn shoppershart is weer gelukkig:
Ik heb deze jurk zelf ook gekocht en ben er super blij mee☺️ Fijne stof ook.
Goeie aankoop dus
Daar had ik het blouseje bijna van gekocht en nu heb ik spijt
De blouse is er nog in alle maten op de eigen website. Er zit 50% korting op!
Er was opeens 1 jurk op voorraad (maat kleiner dan ik normaal draag) dus super snel in mn mandje gegooid want had veel spijt dat ik m niet eerder had gekocht. Heb m vandaag opgehaald en hij PAST! So happy.
Goede aankoop. Wij hebben ook 0 spijt van onze Bosch koelkast!
Wat een mooie!
Ik ben er ook echt blij mee! Dat bovenste knoopje
Ik heb vintage zitten shoppen op etsy. Zocht al een tijdje een dirndl top die ik mooi vond en zo’n ouderwetse strokenrok. En met wat geluk staat het samen goed bij elkaar en kan ik het als een outfit aan espedrilles erbij en een boater hat en ik kan op vakantie

Ooooh die is leuk, ga gelijk op de site kijken!
Ik heb ook sinds kort een grote koelkast en dat is echt heerlijk als je een kleine gewend ben. Nog iedere dag blij mee
Heel tof! Waarvan is ie?
En omdat mijn oortjes een soort van kabelbreuk hebben en mijn telefoon constant op hol laten slaan deze ook nog:
Haha, toevallig ja! Ik ben er ook echt super blij mee, wat een verschil joh.