Show je laatste aankopen #3

:joy:

6 likes

Ja joh, is gewoon een typefoutje toch, niks ergs aan, je hebt mij iig even lekker laten grinniken. En je hebt hele leuke sandalen!

1 like

Ik heb 8 van dit soort posters gekocht met verschillende dieren voor mijn slaapkamer. Geinspireerd door @QueenOfEngland haar WC.

47 likes

Cool! Vet leuk dat mijn wc geĂŻnspireerd heeft :joy:

8 likes

Cool! Waar is het van?

L’Animorphe op Junique.nl

2 likes

In november naar Disney met mijn vriend, zus en haar vriend. :heart:

32 likes

Beetje laat maar wat een fijne vondsten allemaal! Allemaal van één winkel (in that case, welke?!) of verschillende plekken?

Hahaha love it, was het maar zo :’)

Zoooo blij mee. Had niet eens een handbagage koffer en leende altijd van (schoon)ouders, dus voor het eerst op mijn 26e een eigen handbagagekoffer #lifegoals

34 likes

Durf nu bijna niet m’n nieuwe aan haha, zó wit

59 likes

Ik heb de gele ook. Nu zorgen dat we niet dezelfde reizen maken :upside_down_face:

1 like

Jurkje van Most Wanted Luxury

11 likes

image
Föhnborstel van Remington :slight_smile:

11 likes

Ik heb het van meerdere plekken: Ijhallen, Roxy’79 in Utrecht, de swan market (in Utrecht bij een standje van J’adore Vintage) en United Wardrobe bij verschillende verkopers.

3 likes

De rok, schoenen en blouse allemaal teruggestuurd. Alleen de jurk hou ik, want die is echt heel erg mooi! Hij valt fantastisch.

@Unquestionable @anon50301661 hebben jullie hem al binnen?

1 like

Hij komt vandaag!! Zit echt met smart te wachten haha

2 likes

Mooi dat witte blousje! Heb je hier een linkje van toevallig? Kan hem niet vinden helaas

Heb zelfs nieuwe witte platform Allstars gekocht om eronder aan te kunnen haha :joy: zit ie straks mega lelijk bij mij

2 likes