Ja joh, is gewoon een typefoutje toch, niks ergs aan, je hebt mij iig even lekker laten grinniken. En je hebt hele leuke sandalen!
Ik heb 8 van dit soort posters gekocht met verschillende dieren voor mijn slaapkamer. Geinspireerd door @QueenOfEngland haar WC.
Cool! Vet leuk dat mijn wc geĂŻnspireerd heeft
Cool! Waar is het van?
LâAnimorphe op Junique.nl
Beetje laat maar wat een fijne vondsten allemaal! Allemaal van één winkel (in that case, welke?!) of verschillende plekken?
Hahaha love it, was het maar zo :â)
Zoooo blij mee. Had niet eens een handbagage koffer en leende altijd van (schoon)ouders, dus voor het eerst op mijn 26e een eigen handbagagekoffer #lifegoals
Ik heb de gele ook. Nu zorgen dat we niet dezelfde reizen maken
Föhnborstel van Remington
Ik heb het van meerdere plekken: Ijhallen, Roxyâ79 in Utrecht, de swan market (in Utrecht bij een standje van Jâadore Vintage) en United Wardrobe bij verschillende verkopers.
De rok, schoenen en blouse allemaal teruggestuurd. Alleen de jurk hou ik, want die is echt heel erg mooi! Hij valt fantastisch.
@Unquestionable @anon50301661 hebben jullie hem al binnen?
Hij komt vandaag!! Zit echt met smart te wachten haha
Mooi dat witte blousje! Heb je hier een linkje van toevallig? Kan hem niet vinden helaasâŠ
Heb zelfs nieuwe witte platform Allstars gekocht om eronder aan te kunnen haha zit ie straks mega lelijk bij mij